Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

SonyEricsson J110i data kabel probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil heel graag de SMSjes die in mijn telefoonslaan opslaan;
De SE J110i is een budget modelletje en heeft dus geen bluetooth of infrarood. Daarom heb ik een DCU-60 datakabel besteld bij een webwinkel.

De kabel past wel, maar er gebeurt niks als ik de kabel in een USB poort steek en de andere kant in mijn telefoon. :( Ik heb begrepen dat je om de kabel te kunnen gebruiken een telefoonspecefieke driver nodig hebt, maar die kan ik nergens vinden.. ..niet met google en ook niet bij de site van SonyEricsson. Zoeken in dit topic op "J110i" levert ook niks op :'(

Weet iemand waar ik zo'n driver kan vinden of hoe ik op een andere manier mijn SMSjes uit mijn telefoon op een computer kan krijgen??? Heel veel danK!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 19:54 ]

Verwijderd

Werkt het niet gewoon als je PC Suite installeert?

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat werkt niet..
Van SE heb ik inmiddels het antwoord op mijn vraag:
"Sony Ericsson biedt voor uw toestel zelf geen mogelijkheid om sms over te dragen naar een computer. Mogelijk dat u zou kunnen doen is via internet zoeken naar programma's van derden die dit wel ondersteunen."

natuurlijk had ik dat al gezocht en niks gevonden.. ..Iemand enig idee of er 'third party' software voor bestaat?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:54
Misschien met Float's Mobile Agent (http://fma.sourceforge.net/index2.htm)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat werkt helaas ook niet. Heb het net uitgeprobeerd, ziet er erg handig uit allemaal, maar de telefoon wordt helemaal niet gedetecteerd..
..de J110i komt ook niet voor op de 'supported list'

Het moet toch wel mogelijk zijn om gewoon SMSjes op te slaan?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Myphoneexplorer misschien?

☻/
/▌
/ \

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

hoe ik het heb gedaan:

simcontacts van SIM a naar SIM b in een j110i:

SIM a in w810i gedaan
contacts gebackupped met myphoneexplorer.
SIM b in w810i gedaan
contacts teruggekopieerd
Pagina: 1