Ik heb een packerd bell easynote E1260 laptop.
Het probleem is dat de koeler niet draait totdat de cpu het warm krijg de dan gaat hij gelijk op volle toeren draaien. Dit kan al voorkomen zonder dat je ook maar een venster open hebt staan in windows. Het is echt heel irritand. Ik wil het zo ingesteld hebben dat de cpu koeler normaal op een lage stand staat en als hij het echt te heet krijgt hij harder gaat draaien.
Nu probeer ik dit voor elkaar te krijgen alleen lukt mij het maar niet.
-In de bios heb ik helemaal geen opties die ik in kan stellen.
-bios op defauld settings zetten helpt niet.
-op de website van packerd bell staat niks omschreven of een programma waarmee het kan.
-Moederbord type is niet te achterhalen met een programma. Er wordt aangegeven dat ik een nec moederbord heb.
-speedfan werkt niet op de pc
Weet iemand ofdat dit probleem op te lossen is?
Besturingssysteem windows xp home
Het probleem is dat de koeler niet draait totdat de cpu het warm krijg de dan gaat hij gelijk op volle toeren draaien. Dit kan al voorkomen zonder dat je ook maar een venster open hebt staan in windows. Het is echt heel irritand. Ik wil het zo ingesteld hebben dat de cpu koeler normaal op een lage stand staat en als hij het echt te heet krijgt hij harder gaat draaien.
Nu probeer ik dit voor elkaar te krijgen alleen lukt mij het maar niet.
-In de bios heb ik helemaal geen opties die ik in kan stellen.
-bios op defauld settings zetten helpt niet.
-op de website van packerd bell staat niks omschreven of een programma waarmee het kan.
-Moederbord type is niet te achterhalen met een programma. Er wordt aangegeven dat ik een nec moederbord heb.
-speedfan werkt niet op de pc
Weet iemand ofdat dit probleem op te lossen is?
Besturingssysteem windows xp home
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 21:57 ]