Heeft iemand ervaring met het kopen van een toestel in Jakarta of in Kuala Lumpur? Zijn de prijzen daar goedkoper dan hier? En zo ja; wat zijn goede adresjes om eens te gaan kijken??
Verwijderd
Ik heb wel telefoons gekocht in Jakarta, in elke mall is wel een afdeling met kleine winkeltjes waar je moet onderhandelen over de prijs. Ze zijn in ieder geval wel allemaal simlockvrij.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:50:
Heeft iemand ervaring met het kopen van een toestel in Jakarta of in Kuala Lumpur? Zijn de prijzen daar goedkoper dan hier? En zo ja; wat zijn goede adresjes om eens te gaan kijken??
De grootste Mall voor speciaal voor electronica is Mangga Dua. De prijzen zullen lager liggen dan hier maar je moet er wel moeite voor doen
Mangga Dua? Ik had ergens ITC Roxy Mass gevonden als beste plaats om naartoe te gaan. Ken je dat ook?
Dit heeft niet echt veel discussiewaarde. Het gaat misschien wel om een telefoon, maar had niet zogoed over een pak appelsap kunnen gaan.
Misschien kan je een topic over kopen in Jakarta openen in SG/HK... Maar zoek wel eerst even, misschien is er al een topic over kopen in het buitenland. Dit topic geef ik `n slotje
Misschien kan je een topic over kopen in Jakarta openen in SG/HK... Maar zoek wel eerst even, misschien is er al een topic over kopen in het buitenland. Dit topic geef ik `n slotje
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.
![]()