[Vista] Startknop functionaliteit wijzigen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 531 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-02 16:49
Hoi

Ik zag net deze tweak. Dit vindt ik opzich best fijn. Nu heb ik dit al eens eerder gedaan maar na systeemherstel is dat terug gezet. Alleen als ik nu kijk is het disabled. Dus kan ik er niks mee, (dus afsluiten van maken). Vroeger ging dat perfect, maar nu niet. Wat moet ik doen om hem weer enabled te maken?

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/475c24d40b0aa/Knipsel.thumb.jpg

Dat bedoel ik dus

Xaero

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat linkje volgen wat bovenin dat scherm staat?

We zien hier graag dat je de meest in het oog springende zaken zelf doet of in ieder geval vermeld wat je zelf hebt geprobeerd.
Zie ook de Windows Clients - Policy hiervoor.

Ik mis dat in je huidige topicstart, denk daar in het vervolg even om.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:14

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Uhh, op dat linkje erboven klikken? (Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn)

Hoi alt :w

[ Voor 11% gewijzigd door strandbal op 09-12-2007 19:03 ]

Hier stond een dode link.

• Xaero
alt-92 schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:01:
Dat linkje volgen wat bovenin dat scherm staat?

We zien hier graag dat je de meest in het oog springende zaken zelf doet of in ieder geval vermeld wat je zelf hebt geprobeerd.
Zie ook de Windows Clients - Policy hiervoor.

Ik mis dat in je huidige topicstart, denk daar in het vervolg even om.
Ik kan niks vinden over waarom hij niet werkt. Ik ben administrator, maar hij blijft disabled. Maar volgens de link moet het zomaar gaan zonder dat hij disabled is. Ook vroeger deed hij het gewoon, maar plots niet meer. Normaal zou je ook denken dat hij niet disabled is, maar dat is mijn geval niet zo. En door op google te zoeken vindt ik ook niks.Niemand anders blijkt dit probleem te hebben?!

[ Voor 11% gewijzigd door Xaero op 09-12-2007 19:04 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

XaeroNL schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:03:
Ik kan niks vinden over waarom hij niet werkt. Ik ben administrator, maar hij blijft disabled.
of je administrator bent of niet en of je UAC aan hebt staan of niet zijn twee verschillende zaken die wel elkaar beinvloeden :)
Maar volgens de link moet het zomaar gaan zonder dat hij disabled is. Ook vroeger deed hij het gewoon, maar plots niet meer.
Dan wordt het dus tijd om te gaan zoeken waarom je bepaalde zaken nu niet kan doen.
Policies die gezet worden door Tweak utilities of andere zaken zijn dan bijvoorbeeld verdacht.

Ga dus na wat er nog meer veranderd is en sinds wanneer (staat UAC nog aan, of heb je dat misschien tijdelijk uitgezet, dat soort dingen).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Xaero
UAC staat dus gewoon nog aan. Verder heb ik geen andere wijzegingen aan het systeem gebracht. Behalve paar keer een systeemherstel naar een tijd terug omdat windows maf aan het doen was (Niet meer in configuratiescherm kunnen).

Naar mijn weten heb ik ook geen (tweak)programma's gehad die het eventueel hebben kunnen veranderen .

[ Voor 18% gewijzigd door Xaero op 09-12-2007 19:34 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02 22:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Stomme vraag, maar zit je accu er wel in? Als Vista geen accu vind, hoe moet hij dan die optie kunnen instellen. Indien je accu er wel in zit, haal de stroom er eens vanaf (dus je adapter uit het stopcontact) en kijk of het nu wel kan. Zomaar een paar simpele dingen waar ik aan denk die je kan proberen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Xaero
Helpt ook niet. Ook als hij gewoon op accu zit doet hij niks.
Pagina: 1