Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht: Scripter PHP & MySQL

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Wij zijn voor een (redelijk) groot project op zoek naar een goede scripter die ons hierin kan helpen. Hetgeen wat gedaan moet worden:

- Database is er al
- Ook een database class bestaat er
- Gegevens uit de database halen
- Gegevens naar de database kunnen zetten d.m.v. upload .CSV bestand.
- Backend ontwikkelen waar mensen in kunnen loggen. Leads kunnen zien in hun regio. (lead komt binnen met postcode. Adviseurs in een straal van 25KM kunnen deze lead zien en afnemenen andere niet)

Even ter verduidelijking .. Mijn vaste programmeur was al aan dit project begonnen, maar heeft een HD crash gehad waarhoor hij bijna alles kwijt is. Daardoor zijn er slechts nog bepaalde delen beschikbaar, maar de meesten bestanden zijn corrupt.

Denk jij dat je deze opdracht aan kan?

Laat het dan snel weten door een e-mail te sturen naar: knip

Stuur de volgende gegevens:
- Je motivatie
- Je portfolio
- Je ervaring
- Je motivatie
- Schatting oplevertermijnb
- Je prijs

Eisen:
Kennis van PHP & MySQL
Eventuele kennis van (x)HTML, JavaScript en SEO is een plus.

Noot voor de moderatoren:
Sorry als ik dit bericht verkeerd geplaatst heb. Het is mijn eerste bericht hier en dit leek me de beste plek. Als het niet goed is graag verplaatsen

[ Voor 1% gewijzigd door crisp op 09-12-2007 17:40 ]

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:38

Gerco

Professional Newbie

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-11 17:41

PeNGuiN

't Is Wat...

Als je serieuze interesse wil van mensen, lijkt het me verstandig om een indicatie van wat het oplevert te geven. In de huidige conjunctuur is er een aardig overschot aan klussen, dus kunnen ontwikkelaars zich veroorloven kieskeurig te zijn...

Dr. Phil himself!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

crisp

Devver

Pixelated

Werving is hier op GoT niet toegestaan...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.