Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben al een eindje aan het overwegen om een HTC p4350 te kopen. Dit is echter nogal een serieuze investering dus heb ik dan ook over diverse onderdelen grondig nagedacht.

Mijn voorkeur ging uit naar de versie met een Azerty-toetsenbord, maar nu heb ik ontdekt dat er 3 versies zijn van de HTC p4350: de NL, UK en FR. Enkel de FR heeft een Azerty-klavier, maar volgens de verkoper aan de telefoon heeft dit ook het gevolg dat "het toestel in het Frans is".

Nou vroeg ik mij af: wat bedoelt hij hier net mee? Ik kan veronderstellen dat WM5 dan als Frans besturingssysteem is geleverd, maar geldt dat dan ook voor alle reeds geïnstalleerde applicaties? Waarschijnlijk wel, vandaar hier mijn vraag:

Windows Mobile 6 is sinds een eindje gereleased voor de HTC p4350. Ik ben dan ook van plan om daarnaar over te schakelen vanaf dat ik hem heb gekocht. Nou weet ik nog niet precies hoe dit in zijn werk gaat (updaten van WM5 naar WM6) dus dat is mijn eerste vraag voor jullie.

De tweede (daarmee samenhangende vraag) is deze: als ik dan zou kiezen voor een Azerty-klavier (en dus de Franse versie), zou het dan mogelijk zijn om meteen na aankoop een Engelstalige WM6 erop te installeren, waardoor ik toch een Engelstalige (of Nederlandstalige) HTC heb maar met een Azerty-toetsenbord? Of zal dit compatibiliteitsproblemen geven? Wordt alles geupdate bij een overschakeling van WM5 naar WM6 (dus ook de geïnstalleerde applicaties), of is het enkel het OS waardoor ik dus met een Engelstalige OS zou kunnen zitten en Franstalige programma's?

Is het al bij al af te raden om zo'n operatie te ondernemen om uiteindelijk een azerty-toestel te kunnen kopen, of is dit geen te ontziene werkwijze?

Alvast bedankt op voorhand voor jullie hulp!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

HTC P4350 (Herald)

Daar graag nogmaals je vraag stellen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.