Toon posts:

vage pixelsize stippen om het scherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

mijn laptop is op die moment rare stippen gaan vertonen zodra ik em opstart (hoeveelheid neemt met de tijd toe), en na 2-3 minuten op mijn bureaublad kapt ie er mee en reboot hij zichzelf spontaan. Na reboot is windows ook niet meer te zien en toegankelijk.
Heel even flitst er een bsod van memory flush, maar de rest heb ik niet kunnen lezen.

Afbeeldingslocatie: http://i12.photobucket.com/albums/a231/TheRoyalHey252/NewBitmapImage.jpg

Video memory is niet toegankelijk na Hardware test en aansluiten op externe monitor levert 'no signal' op.
Heb ik nou mijn videokaart om zeep geholpen? het probleem begon al meteen toen ik ging opstarten en dus niet na een lange sessie gamen of iets dergelijks.

iemand hier ervaring mee? kzou graag de oorzaak ervan willen weten :? kan ik er de volgende keer meer voorzichtig mee zijn.

thnx in advance

Dell XPS m170
intel centrino 2,13ghz
win XP sp2
geforce 6800 go ultra

• Mr. Inspire
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-07 09:13
Klinkt als een videokaart die defect is. Als je garantie hebt, zou ik er gewoon mee terug gaan (op sturen)

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-07 14:14
Klinkt ook als temperatuur (het neemt toe met de tijd) dus kijk ook even na of er geen proppen stof o.i.d. voor / achter je luchtintakes hangen. Verder is het inderdaad iets met je GPU en ik zou ermee terug gaan indien er nog garantie aanwezig is!