Toon posts:

GeiL 8 GB DDR2-800 Kit (black dragon icm Striker extreme)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.627 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

ik heb een vraag

ik heb onlangs een mb striker extreme aangeschaft en wil het geheugen van dit mb max gaan gebruiken.
nu heb ik op alternate een kit gevonden GeiL 8 GB DDR2-800 Kit black dragon GB28GB6400C5QC.
dit zou qua specs van de striker moeten lukken.
echter op de QVL lijst van asus zie ik nergens GEIL terug komen.

dus mijn vraag is of ik deze kit gewoon kan aanschaffen.
of dat ik naar iets anders moet zoeken zoals OCZ.

graag hoop ik dat er iemand is die me hier meer over kan vertellen. of andere mogelijkheden heeft voor mijn striker

mvg dennis

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Asus is redelijk lastig qua geheugen, ik denk dat je beter "op safe kunt spelen" als vergelijkbaar geheugen, maar dan van een ander merk, wel op de QVL staat.

Verwijderd

Iemand die ik ken die heeft het ook gewoon wel draaien.
Niet deze specifieke configuratie maar wel een Striker Ext en 2x2GB G.E.I.L. geheugen.

Verwijderd

Topicstarter
dank voor de reacties

is jammer dat ik die combi niet kan gebruiken. Leek mij wel een leuke combi.
Ik vind het ook vreemd dat ik in de QVL lijst ook geen OCZ banken tussen zie staan.

terwijl er voorbeelden zat zijn van mensen die OCZ gebruiken icm de striker

toch bedankt voor de reacties

gr dennis

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit kun je gewoon duidelijk uit de FAQ halen. Asus garandeert dat geheugen uit hun QVL zeker werkt. Ander geheugen dat aan de specs voldoet zou in theorie moeten werken, maar de garantie van Asus heb je niet. En gezien hoe (onnodig) kieskeurig Asus borden erover zijn valt dat af te raden.

Overigens, sowieso waarom zowel moederbord (Asus) als RAM (OCZ en Geil) van overpriced, overhypte fabrikanten kopen? De meerprijs tov minder schreeuwerige spullen gaat gewoon op aan reclame en onnodige bling bling...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.