Toon posts:

Utorrent kan niet downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 2.017 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn utorrent opnieuw geinstaleerd maar ik krijg nu geen seeds en peers..
ik weet niet of ik mijn utorrent goed heb ingesteld.. maar bij een paar torrent sites heb ik al geprobeerd om te downloaden maar ik krijg nog steeds geen seeds en peers terwijl er wel is.. en op een prive tracker lukt het ook niet.. mijn firewall is wel ingeschakeld en poort is ook open.
wat kan er zijn??

hier een screenshot

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/9288/xxxue5.th.png

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-12 16:44
De tracker is offline zo te zien. Zet DHT een aan en kijk of dat helpt. Probeer in het vervolg eens andere torrents uit en bij voorkeur legale ;) Er zijn altijd wel torrents die niet meer werken.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tja, de tracker is offline. Niet zo gek ook, bij een tracker als die daar. Probeer eens een andere - bij voorkeur wat betere - tracker ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb al veel torrent sites geprobeerd en allemaal geeft ie offline status aan.. en ook bij prive trackers en DHT is ook ingeschakeld. maar doet nog niks.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-12 22:27
Probeer eens SSL aan te zetten. Misschien houdt je ISP torrentverkeer tegen.

Homey — Critics are those without skills to create.

Verwijderd

Topicstarter
WeeJeWel schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:24:
Probeer eens SSL aan te zetten. Misschien houdt je ISP torrentverkeer tegen.
waar kan ik dat aanzetten?

Verwijderd

Topicstarter
bij een andere torrent site krijg ik melding van

"kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd"

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-10 18:00
Op veel trackers worden bepaalde versies van torrent clients geweerd vanwege security issues, vuile ratio trucjes of andere redenen. Misschien moet je even kijken of de tracker niet toevallig jouw versie blokkeert.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Cobalt schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:43:
Op veel trackers worden bepaalde versies van torrent clients geweerd vanwege security issues, vuile ratio trucjes of andere redenen. Misschien moet je even kijken of de tracker niet toevallig jouw versie blokkeert.
Er zijn maar zeer weinig trackers die uTorrent 1.7.5 blokkeren. De meeste blokken </= 1.6 en die met de fout (1.7.2 of 1.7.3), of gewoon <1.7.5.

Rag trouwens eens op check port settings, is die wel OK?

Verwijderd

Het Netwerk icontje onderaan in het midden is groen.

Dus je Nat/port forward zou goed moeten zijn. kan je testen via het menu.

In dat menu waar je nu in zit op dat plaatje zou je kunnen proberen "protocol encryption" aan te zetten.
Pagina: 1