Ik heb een nieuwe laptop Acer 9413ZWSMI en ik wil hem aansluiten aan mijn tv philips flattv
weet iemand met welke kabels dat kan.
Homey — Critics are those without skills to create.
[ Voor 65% gewijzigd door Rob op 09-12-2007 15:30 ]
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Je kunt natuurlijk gewoon even de kleurinstellingen aanpassen..Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:29:
hierover gerelateerd een vraagje, ik heb sinds kort een probleem als ik m'n laptop aansluit op m'n tv, hierdoor krijgt ie zo'n beetje een groene kleur, alles wordt net een tintje groener (vb. witte kleuren krijgen een groene schijn, blauw wordt ook groener etc etc..)
iemand enige ervaring hiermee?
Homey — Critics are those without skills to create.
Niet echt gerelateerd, maar toch een antwoord: heb je de kleurprofielen misschien aangepast?Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:29:
hierover gerelateerd een vraagje, ik heb sinds kort een probleem als ik m'n laptop aansluit op m'n tv, hierdoor krijgt ie zo'n beetje een groene kleur, alles wordt net een tintje groener (vb. witte kleuren krijgen een groene schijn, blauw wordt ook groener etc etc..)
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Je zou ook een VGA of DVI kabel kunnen gebruiken. (Ik ga er van uit dat je TV een LCD is)Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:27:
Ik heb een nieuwe laptop Acer 9413ZWSMI en ik wil hem aansluiten aan mijn tv philips flattv
Dat hangt van je laptop af. Sommige laptops hebben speciale drivers waarop dat heel eenvoudig in te stellen is. Het verstandigste is dat je even op zoek gaat.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:34:
nee, zelf heb ik niets aangepast, de kleuren veranderen vanzelf
de kleuren op m'n tv zijn groener, maar als ik op de laptop kijk, daar zijn die normaal :x
[noob] waar vind je die kleurinstellingen zo? [/noob]
[ Voor 14% gewijzigd door Atmosphere op 09-12-2007 15:43 ]
-x(Al is de wereld is nog zo klein. Atmosphere vind hem wel fijn)x-; Sys; t-net
s-video 7 pin?Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:33:
maar in mijn laptop is het 7 pins en tv 4 pins
-x(Al is de wereld is nog zo klein. Atmosphere vind hem wel fijn)x-; Sys; t-net
Verwijderd
Weet je wel hoe je je accu van de laptop kan opladen? Of weet je dat ook niet?Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:47:
4 pins past tog niet in mijn laptop
Ja. Ik...Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:29:
Verwijderd
ow, daar had ik nog niet aan gedachtAltijd_Lastig schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:50:
[...]
Ja. Ik...
Weken aan het puzzelen geweest wat dit kon zijn, gebruikte wel een htpc met een vga kabel, maar ik kreeg de groene kleur er niet uit. Alles de schuld gegeven behalve het gene waar je het eerst aan hoort te de denken.
De vga kabel (bij tv meegeleverd) was stuk...
Wise enough to play the fool
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq