Toon posts:

Hotmail Email Headers zien

Pagina: 1
Acties:
  • 1.557 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

In de vorige hotmail versie kon je de headers van email bekijken. Na eindje google en opties van nieuwe versie hotmail bekijken. Zie ik die optie niet meer.

Hoe kan ik de headers van mijn ontvangen email in hotmail bekijken?

Alvast bedankt

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:03:
Beste,

In de vorige hotmail versie kon je de headers van email bekijken. Na eindje google en opties van nieuwe versie hotmail bekijken. Zie ik die optie niet meer.

Hoe kan ik de headers van mijn ontvangen email in hotmail bekijken?

Alvast bedankt
Dit kan je doen als je in het overzicht staat van Windows Live>desbetreffende email>rechtermuisknop>broncode weergeven.
Alle internetheaders worden dan getoond.

http://specs.tweak.to/5253

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Dan krijg je idd alle internet headers van die hele pagina, Maar de TS (en ik zelf ook) wil alleen de headers van 1 email in hotmail (en ik in msn live)

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Verwijderd

Wel bemerkt dat dit alleen werkt in IE

Dan krijg je als je rechtsklikt op dat menu een soort "hotmail" menu te zien, waaronder dus die broncode, van de email instaat

Als je dit in FF ed doet krijg je het standaard internet rechtsklik menu, en dan zie je de broncode van de html van de pagina bijv, en dat zoek je niet

Verwijderd

Je moet op het bericht zelf rechts-klikken ipv in het bericht.
En dit moet in Full mode gebeuren.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Dit heeft helaas niets met Internetproviders en Hosting te maken.

Verder is het ook wel erg basic wat je vraagt. Bovenstaande oplossingen zouden je verder moeten kunnen helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.