Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HTML] DIV na submit over button werkt, DIV over form niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik met een "wachtprobleem" zit in een script heb ik gevonden dan ik met een OnSubmit een button om kan zetten naar een wacht DIV.

Nu was mijn idee om dan deze button DIV (om hem zo maar even te noemen) over de gehele form te plaatsen als je zit te wachten, dit blijkt echter niet zo te gaan als verwacht.

Als ik dit doe:

code:
1
2
3
4
5
6
<form action="target.php" onsubmit="document.getElementById('submitdiv').innerHTML='Please Wait'">
other fields
<div id="submitdiv">
<input type="Submit" value="Submit" id="Submit" name="Submit"/>
</div>
</form>

Dan werkt het prima en blijft er "please wait" over de button staan zodra ik het form aanroep.

Als ik het als volgt doe wordt ik direct naar de target.php doorverwezen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<form action="target.php" onsubmit="document.getElementById('submitdiv').innerHTML='Please Wait'">
other fields
<div id="submitdiv">
<table>
<tr>
<td>
<input type="Submit" value="Submit" id="Submit" name="Submit"/>
</tr>
</td>
</table>
</div>
</form>

Je ziet vaak van die mooie ajax based shermen er overheen schuiven, dit is niet echt noodzakelijk tenzij dat heel makkelijk te doen is.

Mijn idee is gewoon een grote DIV over de hele form heen te zetten waar ik in de div nog wat informatie kan printen indien nodig.

Dit leek me geen probleem eigenlijk :?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 14:56 . Reden: Link van het wachtprobleem even toegevoegd. ]

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost :)

Voor mensen die dit topic nog eens tegen gaan komen:

style.visibility='hidden' in de onsubmit="document.getElementById.