2e uitgang Mobile Intel 915 GM/GMS activeren

Pagina: 1
Acties:
  • 634 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:53
Ik heb een Medion MD97600 met een Mobile Intel 915 GM/GMS videokaart.

Na een herinstallatie krijg ik geen beeld meer op de 2e uitgang (s-video).

Ik heb echt al heel veel geprobeerd:

- gezocht op google
- gezocht op dit forum
- nieuwste drivers van medion
- nieuwste drivers van intel

maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik weet dat ik vroeger op Fn+F3/F4 drukte en dan kon ik bij 3 'Display toggle' uit van alles kiezen maar nu staat daar alleen LCD en daarom gaat het volgens mij mis. Want ook al weet ik niet exact meer hoe ik het vroeger deed, ik krijg het nu helemaal niet voor elkaar.

Wie helpt mij met een tip?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:45

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Als je de Intel driver installeert krijg je rechtsonderin een systrayicoontje waarmee je vanalles kunt instellen. Kun je daar niet je svideo uitgang mee activeren?

Hier stond een dode link.

• MiKeZZa
strandbal schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:07:
Als je de Intel driver installeert krijg je rechtsonderin een systrayicoontje waarmee je vanalles kunt instellen. Kun je daar niet je svideo uitgang mee activeren?
Ik heb:

Grafische opties met daarin allemaal niets zinnigs en grafische eigenschappen.

Eigenschappen geeft een nieuw venster maar daarin staat 'enkel scherm' bij beeldschermen met een radiobutton en er zijn geen andere opties te kiezen????

[ Voor 26% gewijzigd door MiKeZZa op 10-12-2007 18:57 ]

• MiKeZZa
MiKeZZa schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:54:
[...]

Ik heb:

Grafische opties met daarin allemaal niets zinnigs en grafische eigenschappen.

Eigenschappen geeft een nieuw venster maar daarin staat 'enkel scherm' bij beeldschermen met een radiobutton en er zijn geen andere opties te kiezen????
Ik zie nu ook een optie Tweede beeldscherm maar daar staat:

als u deze functie wilt gebruiken, moeten op de computer twee beeldschermen zijn aangesloten. Sluit nog een beeldscherm aan

Dit terwijl de tv al aangesloten is en dit geeft hij ook als ik de tv al aanzet voor de laptop.

• MiKeZZa
De enige mogelijkheid om die optie 'Tweede beeldscherm' actief te krijgen is het aansluiten van een pc-monitor. Dan krijg ik die optie wel. Zodra ik een tv aansluit via s-video (laptop) naar pc (s-video of scart) gebeurd er niets.

Waar kan dit aan liggen? Werkt mijn s-video uitgang van mijn laptop misschien niet?