SACD wat kan ik ermee?

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
ik vond hier een cd van bl0f waar een sacd logo opstond. oftewel, dat ding heeft ook een sacd laag. Hoe spreek ik deze aan zonder speciale sacd speler? is er een of ander software tooltje die m in mn pc kan lezen?

heb al een ochtendje lopen zoeken, maar heb nog niet veel kunnen vinden. alleen dat het niet zou kunnen... maar dat waren pagina's uit 2003. misschien kan er nu wel wat?

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Alleen SACD spelers kunnen daar wat mee. Een voorbeeld is een Ps3. Er is geen normale manier om de extra data zomaar uit te lezen.

This space is occupied

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Je hebt er echt een aparte speler voor nodig. Sommige goedkope DVD spelers kunnen ook overweg met SACD. Misschien is dat een optie?

Verwacht trouwens geen verschillen van dag en nacht. SACD is zeker leuk om eens mee te spelen, maar na beiden goed vergeleken te hebben, prefereer ik toch de ouderwetse CD :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
Barry|IA schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:07:
Je hebt er echt een aparte speler voor nodig. Sommige goedkope DVD spelers kunnen ook overweg met SACD. Misschien is dat een optie?

Verwacht trouwens geen verschillen van dag en nacht. SACD is zeker leuk om eens mee te spelen, maar na beiden goed vergeleken te hebben, prefereer ik toch de ouderwetse CD :)
hmm.. goedkope dvd spelers... toevallig vandaag even door de mediamarkt gelopen, maar daar zat sacd support alleen op de duurdere spelers (300 euro).. :(

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
50 euro en een kwartje..... http://www.redcoon.nl/ind...berhome_CH_DVD_635_Zwart/

Edit: Hij is er ook in het zilver :+

[ Voor 27% gewijzigd door BP_LOZ op 09-12-2007 21:15 ]

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 23:04
Er zijn alleen weinig SACD's te koop vind ik :/

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 13:21
Het houdt idd niet over. Online is er nog wel het een en ander te krijgen (gelukkig zijn de twee albums die ik het beste vind wel op SACD te krijgen :P )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Er is een nieuwe site over Super Audio CD op PS3 met ook veel informatie over SACD in het algemeen, waaronder een FAQ, links naar verkrijgbare titels en een forum: PS3SACD.com
Pagina: 1