[X360] Radio streamen*

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb een pc met mediacenter maar webradio streamen lukt niet naar mijn x-box.
Ik heb me er verder ook niet teveel in verdiept tot nu toe.
Maar wat ik graag zou willen is sky radio en dan het kerst station op mijn stereo set via de x-box 360.
Ik heb flink rondgezocht,ook wel een paar programma's gevonden maar tot nu toe geen succes gehad.
Mooi topic hier gevonden over een gemodde 360,ziet er fantastisch uit,maar helaas mijn 360 is niet gemod en om dat nu alleen maar te doen voor 1 maandje kerst ?

De verbinding met mijn x-box en de pc werkt,dus ik kan bestaande mp3's en zo afspelen.
Ook foto's bekijken.
Alternatief is een laptop naast de stereo,dat werkt ook uiteraard...maar dat zoek ik nu net niet.
Op Got kom ik in eindeloze discussies terecht en dan blijkt na 5 bladzijden lezen men het toch weer over een gemodde versie te hebben.

Eigenlijk zoek ik dus denk ik een programma dat op mijn pc geinstalleerd kan worden in mediacenter,dat het toelaat om de stream van sky door te sturen.
Normaal vind ik altijd wat ik zoek op GOT maar er is zoveel te doen hier over de xbox dat tegen de tijd dat ik de mogelijke oplossing weet,kerst alweer voorbij is.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

ga gewoon op je radio skyradio luisteren.. Voor zo ver ik het weet is het met een gewone xbox360 niet mogelijk dat te streamen.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Voor zover ik weet moet je je Xbox modden en dan mediacenter software installeren. Daarmee kan je dan audio streamen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Nick39
  • Niet online
Stronkie schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:32:
ga gewoon op je radio skyradio luisteren.. Voor zo ver ik het weet is het met een gewone xbox360 niet mogelijk dat te streamen.
Helaas is de kerst uitvoering dus niet op de radio.
Er was een programma dat radio streams omzette naar een mp3,die kon je dan vervolgens wel streamen,alleen ik ben dyslectisch en kom niet tot de goede trefwoorden ... echt dat is een ongelofelijke handicap :(

[ Voor 26% gewijzigd door Nick39 op 09-12-2007 16:43 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SGD > SPV

[x-box 360] x-mas sky radio op mijn eigen set ? > [X360] Radio streamen*

Als ervoor gemod moet worden (als in: modchip) kunnen we er hier trouwens ook niet verder over praten.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nick39 schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:14:

Alternatief is een laptop naast de stereo,dat werkt ook uiteraard...maar dat zoek ik nu net niet.
Op Got kom ik in eindeloze discussies terecht en dan blijkt na 5 bladzijden lezen men het toch weer over een gemodde versie te hebben.
Dan kun je toch tot de conclusie komen dat het alleen op die manier mogelijk is? Je zit overigens niet in het XBMC topic te lezen hé? Want daar ga je met je 360 niet veel aan hebben namelijk. :)

offtopic:
Ik wist niet dat er een nóg crappier versie van Skyradio bestond. 8)7

• Nick39
  • Niet online
Roamor schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:20:
[...]

Dan kun je toch tot de conclusie komen dat het alleen op die manier mogelijk is? Je zit overigens niet in het XBMC topic te lezen hé? Want daar ga je met je 360 niet veel aan hebben namelijk. :)

offtopic:
Ik wist niet dat er een nóg crappier versie van Skyradio bestond. 8)7
Nee, hoewel ik wat er in het XBMC topic beschreven staat wel grandioos mooi vind.
Maar er zou een project lopen waarbij internet radio on the fly zou worden omgezet naar een MP3,die je dan weer wel kan streamen.
Er zouden ook wel tuners bestaan die de mogelijkheid hebben om dit te doen.
Alternatief is nog een mediacenter pc aanschaffen en die bij de pc zetten... echter... u snapt um ;) mijn vriendin vindt een pc wel genoeg per persoon...

[offtopic] mijn vriendin vindt die kerstmuziek nu eenmaal mooi, en er zitten best leuke nummers tussen.

@TheZeroorez dank je hartelijk, ik kan helaas gewoon niet kort en bondig dingen omschrijven en loop daarom dus ook tegen de zoekfunctie aan,bedankt voor je geduld.

Toch iets gevonden waardoor het wel gaat:
TVersity.
Na het programma te hebben gestart heb je een server programma dat tv en radio kan streamen naar je x-box
Sky doet het in elk geval prima, ikke is blij !

[ Voor 39% gewijzigd door Nick39 op 09-12-2007 20:05 ]

Pagina: 1