ik wil in mijn programma waar ik nu aan werk graag een MP3 bestand laten afspelen, alleen ben ik een beginnende programmeur en vraag me af welke decoder ik moet gebruiken, ik kan op google geen duidelijke informatie vinden.
Verwijderd
edit: dat was een encoder
edit2: hier kun je toch wel wat mee: http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
libmad dus
edit2: hier kun je toch wel wat mee: http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
libmad dus
[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 12:15 ]
Is 't niet beter om gewoon QuickTime of GStreamer daarvoor te gebruiken, afhankelijk van je OS?
Kun je ook nog 's upgraden naar AAC bijvoorbeeld zonder je hele programma te hoeven herschrijven..
Kun je ook nog 's upgraden naar AAC bijvoorbeeld zonder je hele programma te hoeven herschrijven..
[ Voor 34% gewijzigd door CyBeR op 09-12-2007 12:45 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
heeft lame toch een decoder? ik zat al te twijfelen aangezien ik geen duidelijk voorbeeld kon vinden waaruit bleek dat lame een decoder was
even m'n eigen projectje spammen: SDL_ffmpeg 
ik heb wat weinig tijd gehad om eraan te werken en nog geen windows libraries gecompileerd, maar het werkt wel op alle platformen
Omdat het een wrapper voor ffmpeg is ondersteunt het dus ook alle formaten die ffmpeg accepteert (denk aan mplayer, vlc etc.)
ik heb wat weinig tijd gehad om eraan te werken en nog geen windows libraries gecompileerd, maar het werkt wel op alle platformen
Omdat het een wrapper voor ffmpeg is ondersteunt het dus ook alle formaten die ffmpeg accepteert (denk aan mplayer, vlc etc.)
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Je bent opzoek naar een kant en klare library dus. Dat is stiekum gewoon een scriptrequest en zoals je al merkt wordt het ook direct een opsom topic.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()