Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[C] MP3 decoder

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• CasEbb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 16:30
ik wil in mijn programma waar ik nu aan werk graag een MP3 bestand laten afspelen, alleen ben ik een beginnende programmeur en vraag me af welke decoder ik moet gebruiken, ik kan op google geen duidelijke informatie vinden.

Verwijderd

edit: dat was een encoder

edit2: hier kun je toch wel wat mee: http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

libmad dus ;)

[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 12:15 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Is 't niet beter om gewoon QuickTime of GStreamer daarvoor te gebruiken, afhankelijk van je OS?

Kun je ook nog 's upgraden naar AAC bijvoorbeeld zonder je hele programma te hoeven herschrijven..

[ Voor 34% gewijzigd door CyBeR op 09-12-2007 12:45 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Er zijn diverse vrij te gebruiken decoding libraries. Eén daarvan is bijvoorbeeld MAD

edit: @mserver: lame bevat ook een decoder, gebaseerd op mpg123 ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Henk007 op 09-12-2007 12:21 ]

• CasEbb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 16:30
heeft lame toch een decoder? ik zat al te twijfelen aangezien ik geen duidelijk voorbeeld kon vinden waaruit bleek dat lame een decoder was

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

even m'n eigen projectje spammen: SDL_ffmpeg :P

ik heb wat weinig tijd gehad om eraan te werken en nog geen windows libraries gecompileerd, maar het werkt wel op alle platformen :)

Omdat het een wrapper voor ffmpeg is ondersteunt het dus ook alle formaten die ffmpeg accepteert (denk aan mplayer, vlc etc.)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

NOg ene: FMod

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je bent opzoek naar een kant en klare library dus. Dat is stiekum gewoon een scriptrequest en zoals je al merkt wordt het ook direct een opsom topic.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.