Toon posts:

max resolutie nvidia geforce 5200 fx ultra

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nieuw hier, lees wel een tijd mee. Hopelijk is het niet onbeschoft om in mijn eerst post gelijk een vraag te stellen..
heb natuurlijk gegoogled maar ik kom tegenstrijdige verhalen tegen

3 jaar terug een scaleo 600 van fujitsu siemens gekocht met nvidia geforce 5200 fx ultra kaart erin.Zat helaas geen boekje van de kaart bij.

Nu ben ik verslaafd aan fotografie geraakt en wil ik een andere montior. (heb nu de L1715S van LG )Ik denk aan een dell 2407. deze heeft een native resolutie van 1920*1200. Weet iemand of mijn systeem dit aankan? (ik las ergens van wel, maar hier op tweakers in een gesloten topic van niet)
maar dat ging over de 5200 en bij mij staat er ultra achter. weet niet of dat nog iets inhoudt?..

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-02 18:01
FX 5200
"Video Output (Analog):
Max Resolution (external)
2048 x 1536 "

Moet dus gewoon werken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 09-12-2007 12:18 ]

Pentaxiaan

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 14:37
Ikzelf gebruik een normale fx5200 voor een resolutie van 1680 op 1050
Ik denk wel dat hij nog een hogere resolutie aankon, althans hogere resoluties stonden toch als optie bij mijn vroegere crt scherm
De vraag of je dit wel wilt doen is een andere, ik moet zeggen dat gamen op een nog hogere resolutie dan de mijne er niet echt meer zal inzitten hoor. Gewoon video en desktop taken gaan daarentegen wel perfect.

MAAR: deze kaarten kunnen geen hoge resolutie aan op hun dvi uitgang!!
Waar je dus goed moet opletten, zorg ervoor dat je beeldscherm gewoon een analoog signaal aanvaard als input anders ben je er niets mee ;) .. alle niets .. buiten als je op een 1200*900 resolutie wilt gebruiken op je nieuw scherm ;(,
Dit heb ik op andere fora's en ook hier op got kunnen lezen, de dvi op de fx5200 kaarten hebben een maximale resolutie die tegenwoordig veel te laag is, de analoge uitgang heeft daar gelukkig geen last van.
Ik weet niet eens of de lagere resolutie op de dvi poort zal gaan, mijn ervaring leert dat mijn dvi uitgang in combinatie met mijn scherm gewoon niet wil werken.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
SirNobax. thanks!

Lightdestroyer goeie tip dankje, ga gelijk eens speuren of die dell 2407 dan geschikt is.

gamen doe ik niet veel meer. het gaat me 90% om foto bewerking. mijn pc kan dat nog net aan dus ik dacht als ik nu een goeie pit koop kijkt dat alvast beter, koop ik volgend jaar een snellere pc
:-)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 15:04

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT :)

Met wat zoeken had je hier gemakkelijk zelf uit kunnen komen, ik vraag me dan ook af waar je naar gezocht hebt. Hier op GoT is het volgens mij redelijk duidelijk aangegeven, heb je de Search gebruikt? ;)
Dit is namelijk gisteren nog langsgekomen.
Zie Videokaart ondersteund niet?

Op DSub halen ze die resolutie wel, enige vraag is of het dan nog wel scherp is... Aangezien je fotobewerking wilt doen op zo'n dure monitor kan een kaartje met een fatsoenlijke DVI uitgang er vast nog wel bij, voor een paar tientjes moet je wel iets kunnen vinden wat dat kan op DVI.
Proberen kun je het natuurlijk altijd voordat je naar een dergelijk kaartje opzoek gaat :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ultraman op 09-12-2007 12:51 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.