Toon posts:

Joypad instellen in game (Call of Duty 4)

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers,

Vandaag heb ik een ontvanger gekocht om met mijn wireless Xbox 360 controller op mijn pc games te spelen.

Na 2 uur te hebben geprobeerd lukt het me echt niet om Call of Duty 4 te spelen met deze setup.

Volgens het configuratie scherm van Vista werkt de controller "OK".
Ik heb het hele 'controls' gedeelte van Call of Duty meermaals uitgepluisd, maar waar je een joypad kan instellen vind ik écht niet. Terwijl de game er wel ondersteuning voor heeft volgens de specificaties.

Hopelijk kan iemand me helpen,
Bob

P.s. Ik hoop dat ik mijn topic op de goede plaats in het forum heb geplaatst...

Verwijderd

Ik heb helaas precies hetzelfde probleem, heb je toevallig al een oplossing gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
Nee,ik heb nog geen goede oplossing gevonden. Het enige dat je kunt proberen is te werken met Pinnacle Game Profiler, dit programma maakt van de controller een "toetsenbord/muis" signaal. Alleen werkt het niet helemaal fantastisch, aangezien het spel niet aan wordt gepast. Dus de gevoelligheid etc. krijg je niet goed.

Bij Crysis en Need for Speed Pro Street werkt de controller fantastisch, het spel wordt ook echt aangepast, alsof je achter een Xbox 360 speelt.

• alikebap
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-08-2024
Ja,bij mij net hetzelfde probleem,ik speel altijd me men controller(kan maar niet gewend geraken aan al die knopjes op het toetsenbord) maar bij dit spel kan ik nix instellen zoals bij crysis.