Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik thuis Outlook en dat synct zonder problemen. Maar op mijn werk wordt Lotus Notes gebruikt. Heeft iemand ervaring met het syncen van Outlook én Lotus? Nu moet ik de helft van mijn afspraken steeds handmatig toevoegen.
Jac Trum, Breda

Verwijderd

Syncen met wat?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, stom! HTC Tytn II

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Wel vreemd van je werkgever om je thuis Outlook te laten gebruiken en op het werk Lotus Notes. Ik zou eerst maar eens bij jouw werkgever gaan vragen waarom ze niet één van de twee oplossingen kiezen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik gok dat gebruiker Outlook prive gebruikt en de werkgever dus geen support daar voor bied. Neemt niet weg dat het makkelijk zou zijn om beiden te kunnen syncen.
Heb je al een keer met Notes kunnen syncen? Dit draait binnen Citrix dus ik denk niet dat je daar makkelijk een sync mee gaat maken ;) Kun je het best even bij Henk navragen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• kwiebus
  • Nu online
sh4d0wman schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:30:
Ik gok dat gebruiker Outlook prive gebruikt en de werkgever dus geen support daar voor bied. Neemt niet weg dat het makkelijk zou zijn om beiden te kunnen syncen.
Heb je al een keer met Notes kunnen syncen? Dit draait binnen Citrix dus ik denk niet dat je daar makkelijk een sync mee gaat maken ;) Kun je het best even bij Henk navragen.
Dus TS heeft een HTC van zijn werkgever waarmee hij zijn zakelijke Notes synchroniseert en wil zijn prive Outlook daar ook mee synchroniseren?

Wat zou overigens het verband moeten zijn tussen synchroniseren met notes en het draaien binnen Citrix? Wij draaien bijvoorbeeld Lotus Notes op Citrix en gebruiken voor het synchroniseren van de HTC's een Pylon Anywhere server en dat heeft dus niets met Citrix te maken.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

1 waarschijnlijk is de telefoon prive aangezien zakelijk alleen blackberry's in gebruik zijn
2 hoe wil de gebruiker syncen als hij alleen binnen citrix werkt en geen usb of bluetooth kan gebruiken?

we zullen dus eerst moeten horen of dit een prive telefoon betreft of niet voordat er iets zinnigs gezegd kan worden

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• kwiebus
  • Nu online
sh4d0wman schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:00:
[...]

1 waarschijnlijk is de telefoon prive aangezien zakelijk alleen blackberry's in gebruik zijn
2 hoe wil de gebruiker syncen als hij alleen binnen citrix werkt en geen usb of bluetooth kan gebruiken?

we zullen dus eerst moeten horen of dit een prive telefoon betreft of niet voordat er iets zinnigs gezegd kan worden
ad 1

Dat zullen we inderdaad moeten weten en dan rijst ook de vraag of zijn werkgever het wenselijk vindt dat er zakelijke informatie op een mobiel prive device komt te staan.

ad 2

Ik wist natuurlijk niet dat alleen blackberry's in gebruik zijn en ging er van uit dat zijn HTC ook via GPRS of UMTS gesynchroniseerd kon worden.

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk wordt Lotus Notes gebruikt. Enkelen bij ons hebben een blackberry en dat gaat prima met synchroniseren. Maar ik vind de HTC veel mooier, dus die heb ik gekocht. Vraag is of het überhaupt mogelijk is met Lotus notes te syncen. Lotus draait op kantoor inderdaad onder Citrix.
En om het dan nog gecompliceerder te maken gebruik ik thuis Outlook. Ik kan overigens vanuit huis inloggen op het netwerk van kantoor, maar dat is wel zwaar beveiligd.
Pagina: 1