[DIVX/dvd-speler] Verkeerde firmware op Lifetech LT 81290

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• EmperoR88
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-01 09:20
Goedenavond beste tweakers,

Ik ben redelijk dom geweest door verkeerde firmware op mijn Lifetech LT 81290 te zetten.
De Litetech LT 81290 is precies hetzelfde als de Medion MD 81290.

Ik heb nu met mijn stomme kop de firmware voor een MD 80796 erop gezet, aangezien de spelers er (op google Afbeeldingen) er precies hetzelfde uitzagen. Ik heb gewoon niet goed gekeken naar het typenummer.

Mijn speler gaat aan, maar geeft geen enkel beeld, ook niet op de display. (Normaal staat daar dan iets als: "HELLO".) Hij lijkt echt kapot.

Ik heb gezocht op google (en natuurlijk hier!) om een "dode" DIVX/dvd-speler te "reviven". Er wordt vaak gezegd dat het bijna onmogelijk is om je speler helemaal kapot te maken. De meeste sites die ik gevonden heb zijn duits, en daar kwam ik echt niet uit.

Ook ben ik dit vaak tegengekomen:
This link has al the info you need to revive a "dead" player.
Maar helaas is die veelgenoemde link dood. (http://mtz.softpedia.com/index.php... blaat)

Wie weet hoe ik mijn speler weer aan de praat krijg?

• EmperoR88
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-01 09:20
Ik heb mijn player alweer aan de praat. Onder andere dankzij:

http://www.pioneerfaq.inf...575A&question=Dead_Player

Als iemand anders nog problemen heeft, meld het hier.

Verwijderd

Ik heb een tijd geleden ook deze dvd speler gekocht en de firmware geflashed met de juiste versie.
2 weken geleden gaf het ding echter geen geluid meer en nu wil ie helemaal niet meer aan.
Iemand bekende met dit probleem? en hoe is het op te lossen? Zelfde manier als hierboven is aangegeven?

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 14:37
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:26:
Ik heb een tijd geleden ook deze dvd speler gekocht en de firmware geflashed met de juiste versie.
2 weken geleden gaf het ding echter geen geluid meer en nu wil ie helemaal niet meer aan.
Iemand bekende met dit probleem? en hoe is het op te lossen? Zelfde manier als hierboven is aangegeven?
Kijk eens op een van de laatste of laatste pagina's van dit forum:
[Aldi] DVD speler met 7 in 1 kaartlezer,DIVX en USB[/url]

Als je je bonnetje van de garantie niet meer hebt, moet je maar even mailen voor een kopie.

grt Aegir