Toon posts:

ATI Radeon x1950 PRO PCI-e

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje deze videokaart. Ik stelde altijd de instellingen in via de spel zelf bijvoorbeel aa etc. Alleen nu kwam ik erachter dat het via de programma Catalyst Control Center veel mooier is. Alleen zit ik met het probleem als ik even het spel op pauze doe en ik ga naar windows, en ik ga weer terug naar het spel. Dan is het beeld niet meer mooi, De instellingen staan wel nog goed. Alleen het beeld is dan gewoon blokkerig en ziet eruit alsof het niet aan staat.

Weet iemand misschien een oplossing?? komt het door verkeerde instellingen of gewoon aan het programma??

Dit zijn mijn specs:

AMD Athlon 64 4400+ 2.3ghz
ATI Radeon x1950pro 256mb (PCI-e)
2.5gb ram geheugen.

Niks overgeklokt

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-04 09:59
Soms als je ALT-TAB en de AA (anti-aliasing) settings verander verlies de drivers de 3d applicatie uit het oog, waardoor de AA niet meer aanstaat. En zonder AA ziet het er op lage resoluties/grote schermen er inderdaad blokkerig uit.

Hoe los je dit op:

1. Gebruik de AA "van het spel".
2. In de drivers de AA instellen voordat je een spel opstart en niet ALT-TAB'en tijdens het spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 08-12-2007 21:10 ]

Pentaxiaan

Verwijderd

Topicstarter
Oke jammer:(

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb dit 'probleem' ook gehad, erg irritant. Na een nieuwe install van drivers/catalyst is het eigenlijk verholpen.. merk er de laatste tijd in ieder geval niets meer van.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb nu CCC 07.11 is er een nieuwere dan. of moet ik gewoon ccc eraf halen en weer opnieuw installeren