Ik ben een niet al te professionle website-bouwer maar toch heb ik een website voor mijn werk gemaakt (www.pws.nl). met daarin keurig een aantal includes voor de menu's e.d. Werkt allemaal goed. Nu probeer ik een 2e taal toe te voegen, engels naast nederlands door in een .htaccess de volgende code te plaatsen:
Options +MultiViews
AddLanguage nl nl
AddLanguage en en
LanguagePriority en nl
Alle php bestanden heb ik hernoemd eindigend op nl en en, ook de grafische bestanden zover nodig. Dit werkt allemaal goed. Er wordt nederlands of engels gekozen wanneer nodig.
Wat NIET werkt zijn de bestanden die ik include.
<?php include("includes/pws_header_extended.php"); ?>
Bovenstaand wil ik dus includen echter zoekt het script naar pws_header_extended.php in plaats van pws_header_extended.php.nl of pws_header_extended.php.en. Ik krijg dus de melding dat het bestand niet kan worden gevonden. Hoe is dit op te lossen?
Options +MultiViews
AddLanguage nl nl
AddLanguage en en
LanguagePriority en nl
Alle php bestanden heb ik hernoemd eindigend op nl en en, ook de grafische bestanden zover nodig. Dit werkt allemaal goed. Er wordt nederlands of engels gekozen wanneer nodig.
Wat NIET werkt zijn de bestanden die ik include.
<?php include("includes/pws_header_extended.php"); ?>
Bovenstaand wil ik dus includen echter zoekt het script naar pws_header_extended.php in plaats van pws_header_extended.php.nl of pws_header_extended.php.en. Ik krijg dus de melding dat het bestand niet kan worden gevonden. Hoe is dit op te lossen?