Toon posts:

OGR niet vooruit te branden op systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HoiHoi

Ik draai hier dus OGR met de nieuwste client op een pentium2 266 onder winnt4.0 sp6a. Nou, dat komt dus echt niet vooruit. Na 40 uur ofzo heeft ie iets van 105 wu's gedaan (mijn athlon in dezelfde tijd al 2500+). Werkt OGR niet op een p2-266? Of zijn er probs met NT?? Help! Waar ligt dit aan?

Groetz,
Joertje

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Joertje, OGR kun je niet echt vergelijken met RC5. OGR bestaat uit stubs met variabele lengte, de ene stub kan bijvoorbeeld wel 40 maal zo groot zijn als de andere. Het duurt in de regel idd langer om 1 stub (stats-unit) te berekenen dan 1 RC5 blokje (altijd vaste lengte) te kraken.

Edit : Typo (alweer, ja alweer :( )

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Topicstarter
Yep, i know. Maar dat hij bijna GEENEEN unit doet in 40+ uur is mij toch wel heel vreemd. Normaal (oké er is geen normaal in OGR)doet hij toch echt niet langer dan 24 uur over 1 unit ;).

Verwijderd

Ik doe zelf RC5 maar las laatst dat iemand een week bezig was geweest met een stub..wel een grote dan he :)

Verwijderd

Als 't goed is kun je je client wel wat gegevens ontlokken over de voortgang hoor. Ik gebruik client .465 en die doet dat in ieder geval wel keurig. Trouwens: hier staat 'ie ook wel eens 40 uur op één stub te knagen, dus echt vreemd is dat niet - o ja, mijn OGR loopt op een P200MMX, dus da's ook een reden dat 't soms even duurt :)

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 20:09
Onder optie 1 en dan 11, kun je aanzetten hoe je de output wil zien. Dat kan je ook op progress-bar zetten, dan kan je kijken op hoeveel % ie is...
Pagina: 1