Toon posts:

Probleem met HP 720 in netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Thuis heb ik een netwerk van 2 pc’s, op de een staat een Canon BJC 4000 en op de andere pc staat een HP 720 aangesloten. Het lukt me niet om de HP 720 als netwerk printer te installeren, installeren gaat goed maar bij een afdruktaak krijg ik de melding dat de verbinding met de printer verloren is gegaan. De Canon is prima als netwerkprinter te gebruiken, maar ja daar is de afdrukkwaliteit nogal slecht van. Het netwerk functioneert verder totaal zonder problemen. Heeft iemand een tip hoe het wel zou moeten lukken?

Bedankt alvast.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De HP710/HP720 is een Windows-printer, die niet ontwikkeld is voor netwerken/printersharing. Sommige mensen krijgen hem wel aan de praat, maar die oplossingen werken NIET altijd...

Virussen? Scan ze hier!

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb ook de hp720 aan men netwerk hangen, nergens last van. ook ff de drivers installeren bij de client he

Verwijderd

Ik heb een 710 en dat werkt voor geen kont, ik heb al heel veel dingen geprobeert. Eerst had ik even een 690 die wat makkelijker aan de praat gekregen kon worden, maar dat ging ook niet helemaal goed.