Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Ola,

Mijn oude gsm aan vervanging toe, inmiddels in hezt bezit van een leasebak, wil ik mezelf een nieuwe PDA-phone kado doen. De meeste eisen zijn vrij simpel, echter is er 1 eis waarvan ik niet zou weten hoe ik hier specifiek op zou moeten zoeke en ik hoop dat jullie hier voorbeelden bij hebben. Die eis is:
Ik wil een aparte line-out op het ding hebben, zodat ik hem met een 3,5mm plugje op de aux van mijn autoradio aan kan sluiten als mp3-speler. Nou hebben de meesten wel een audio out, maar die zit gecombineerd met een andere plug (al dan niet voeding). En ik kan wel solderen maar voel d'r weinig voor zo op de millimeter ;) Bovendien kost me dat dan een evt plug van een headset. Die ik ook niet nodig heb, want BT carkit in de auto.

Verdere eisen:
- PDA foon
- Moet er TomTom op kunnen draaien, embedded GPS ontvanger mag maar geen vereiste.
- Moet er outlook mee kunnen sync'en.

OS maakt me niet zoveel uit, geen ervaring mee dus alles is goed. Wmobile is wellicht handig.

Dus als iemand tips voor me heeft, graag. Want ik zie door alle PDA phones het bos niet meer.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 22:48
misschien een tipje: de meeste htc toestellen hebben die jack niet, maar er is wel een splitter kabeltje te krijgen, waarmee je een 3,5mm jack + mini usb (lader / sync kabel) krijgt :) misschien kom je daarmee wat verder.

htc maakt mooie toestellen.

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Wat je dus eigenlijk zegt is dat HTC mooie toestellen heeft, maar dat ik aan het klooien moet gaan als ik er 1 zou kopen....
Da's leuk, maar liever heb ik er dan toch echt 1 met gewoon een aparte line-out. Iemand anders tips?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 14:28
Ze zijn nou juist al die plugjes aan het uit faseren naar één universele (of in ieder geval per merk), zodat je geen talloze in- en uitgangen hebt.

Persoonlijk kan ik je een HTC toestel ook van harte aanraden, klooien is een groot woord. Of je prikt hem er meteen in of je prikt het verloopstukje er bij in (welke je overigens gewoon aan je andere kabeltje vast kan laten zitten). Ik zie het probleem niet echt :)

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Zowel Nokia N95 als de 8 GB versie heeft een 3,5 mm uitgang. Geen geknoei met converters, maar alleen pluggen en klaar.

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 22:48
klooien, nee hoor.

htc heeft voor zover ik weet die kabeltjes zelf ook al, is niets bijzonders.

prik hem onderin je telefoon, en aan het andere uiteinde heb je je jackplug :)

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
HTC X7500/T-Mobile Ameo;

-Embedded AGPS (snelle fix en super ontvangst)
-Grootste scherm dat je kan vinden
-8GB microdrive (icm 8GB SDHC dus 16 GB voor muziek/TomTom)
-624Mhz
-3.5mm line out

Ik ben helemaal in mijn nopjes, gebruik hem ook in de auto met de line-out naar mijn radio en als je dan een beetje fancy WM6 erop hebt staan met Audio-Manager erop dan heb je ook nog eens hele relaxte grote knoppen om je muziek te kiezen, handig als je je niet aan de maximum snelheid houdt en je hebt je handjes aan het stuur nodig. Verder kan hij alles dat andere PocketPC's ook kunnen.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hmz mijn Asus P535 heeft een 2,5mm jack out plug, maar volgens mij kun je daar gewoon op zoeken dan vind je alle phones die dat hebben. (dan een 1 euro 2,5mm -> 3,5mm jack converter nemen).

[ Voor 11% gewijzigd door Dutch_Razor op 10-12-2007 13:33 ]

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is het niet gewoon handiger om een autoradio + telefoon met A2DP te kopen? Heb je ook direct handsfree, en kan je alles via de autoradio bedienen (en je telefoon in je zak houden). Dat geklooi met kabeltjes blijft altijd geklooi, ook met een 3.5mm plug.

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:23
Dreamvoid schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:32:
Is het niet gewoon handiger om een autoradio + telefoon met A2DP te kopen? Heb je ook direct handsfree, en kan je alles via de autoradio bedienen (en je telefoon in je zak houden). Dat geklooi met kabeltjes blijft altijd geklooi, ook met een 3.5mm plug.
Ja maar moet je autoradio dan ook niet A2DP ondersteunen, waarschijnlijk wel en autoradios die dit ondersteunen zijn ook niet echt dik gezaaid dacht ik.

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Dreamvoid schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:32:
Ik heb een ingebouwd Seat audiosysteem en daar hangt ivm mijn zakelijke mobiel al een parrot ck3100 aan. Streamen via A2DP BT met dat ding zou natuurlijk hardstikke mooi zijn - dan hou ik de line in die ik op mijn radio heb nog over voor andere bronnen ;) Maar volgens mij heeft die CK3100 dat niet, of kijk ik er dan overheen?
Vandaar dus ook mijn originele vraag :) Ik wil dat ding gewoon als "extra" MP3 speler op mijn line-in van mijn autoradio hangen. Kan d'r indien nodig meteen de navi overheen.
Het zou trouwens nog mooier zijn als de line-out in- en uitschakelbaar is - dan kan ik radio en navi tegelijk doen namelijk :)

Dus als er nog iemand tips heeft: graag :)

Pagina: 1