[Verzamel] Jouw wenskaarten voor Kerst/Nieuwjaar!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het llijkt me misschien een leuk idee als iedereen hier zijn of haar wenskaarten wil posten voor kerst en nieuwjaar. Ik neem aan dat de meeste mensen die veel aan fotografie doen hun eigen wenskaarten schieten en laten afdrukken. Wat hebben jullie zoal verzonnen voor dit jaar?
Heb zelf onderstaande foto gemaakt voor op de kerstkaarten. Niks origineels of bijzonders, maar ik vind 'm wel geslaagd..
Opbouwende kritiek is welkom, alhoewel ik ze maandag al wil laten afdrukken. (Tekst komt er nog naast te staan).

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/1038/kerstkaartir6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de flares een beetje "cheap".. daarbij vond ik et ook lastig het oog te vinden van et beestje maar als je em eenmaal gevonden hebt ;). Ik vind dat ie niet misstaat als kerstkaartje.

Ik zelf moet nog wat gaan bedenken eerlijk gezegd, ik hoop eerlijk gezegd op een beetje sneeuw :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:55:
ik vind de flares een beetje "cheap".. daarbij vond ik et ook lastig het oog te vinden van et beestje maar als je em eenmaal gevonden hebt ;). Ik vind dat ie niet misstaat als kerstkaartje.

Ik zelf moet nog wat gaan bedenken eerlijk gezegd, ik hoop eerlijk gezegd op een beetje sneeuw :z
Achjah, moeders wou het zo graag die sterretjes. En zo slecht ziet het ook weer niet uit O-)

Heeft dan niemand anders een kerstfoto om te posten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Sorry hoor, ieder diertje zijn pleziertje, maar dit is niet echt mijn ding. Fijne dagen alvast en een gelukkig tweeduizendnogwat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 18:06

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2