Als eerste kan ik vertellen dat ik al een week aan het zoeken ben op het internet en op andere forums heb ik het ook al gevraagd, maar tot nu toe kan niemand mij helpen of verwijzen ze me hier naartoe.
Het probleem is dat ik mijn geheugen op 2,1 volt moet zetten, want met 1,8 volt is hij instabiel.
Nu weet ik redelijk wat problemen zelf op te lossen, maar in de bios ben ik niet zo een held, en op internet vind ik steeds maar andere screens van bios versies dus kom ik niet verder.
Momenteel heb ik de volgende instellingen in mijn bios:

Nu is mij verteld dat ik bij de volgende instellingen wat anders moet zetten, maar niemand kan mij vertellen wat:

En deze:

Mijn pc specs:
Cooler Master CM 690
Gigabyte P35
E6750
Spinpoint 500 GB
G.E.I.L. 6400 DDR 2 GB CL4
Corsair 450 Watt
Samsung Burner & DVD-speler
Sapphire Radeon X1950 GT
Met CPU-Z check in windows op hoeveel vol mijn geheugen loopt, maar die blijft maar op 1,8 volt staan.
Wie o wie kan mij helpen? Ontbreekt er nog informatie dan zet ik die er graag bij.
Hopen dat de admin hem nu wel goed keurt.
Het probleem is dat ik mijn geheugen op 2,1 volt moet zetten, want met 1,8 volt is hij instabiel.
Nu weet ik redelijk wat problemen zelf op te lossen, maar in de bios ben ik niet zo een held, en op internet vind ik steeds maar andere screens van bios versies dus kom ik niet verder.
Momenteel heb ik de volgende instellingen in mijn bios:

Nu is mij verteld dat ik bij de volgende instellingen wat anders moet zetten, maar niemand kan mij vertellen wat:

En deze:

Mijn pc specs:
Cooler Master CM 690
Gigabyte P35
E6750
Spinpoint 500 GB
G.E.I.L. 6400 DDR 2 GB CL4
Corsair 450 Watt
Samsung Burner & DVD-speler
Sapphire Radeon X1950 GT
Met CPU-Z check in windows op hoeveel vol mijn geheugen loopt, maar die blijft maar op 1,8 volt staan.
Wie o wie kan mij helpen? Ontbreekt er nog informatie dan zet ik die er graag bij.
Hopen dat de admin hem nu wel goed keurt.