Toon posts:

Mag ik even karmahoeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft legt laatste hand aan nieuwe versie wga'

Beetje laat misschien, daarom ben ik "bang" dat ie anders helemaal niet meer gemod gaat worden :) Leek me nog wel een leuke aanvulling op wat er boven staat :)

Editje: Hij gaat inhoudelijk zelfs ook nog over WGA :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Jawel, maar niet in FA, want van karmaprostitutie hebben ze in TMF meer kaas gegeten :)

Heb ook je topictitel even aangepast. Ik gok dat de nieuwe variant beter bij je bedoelingen aansluit en dat het niet 'Mag ik even karma, hoeren?' moest zijn, maar je mag botoo natuurlijk altijd om een nieuwe topictitelfix vragen :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sorry, maar de reactie is nog geen kwartier oud. Geef het even de tijd.... het is niet zo dat er elke seconde iemand alle reacties aan het modereren is. Dat komt vanzelf wel, er is 48 uur waarin hij gemod kan worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
En dat op een artikel van 4 dagen oud... hoeveel meerwaarde kan dat nog hebben?

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07
wildhagen schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:39:
Sorry, maar de reactie is nog geen kwartier oud. Geef het even de tijd.... het is niet zo dat er elke seconde iemand alle reacties aan het modereren is. Dat komt vanzelf wel, er is 48 uur waarin hij gemod kan worden.
Kwartier? Fallen Angel postte dit topic 1 minuut nadat ie die reply had geplaatst :X

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

0. Ik vind het geen meerwaarde meer. Nieuws van 4dagen oud leest toch bijna niemand meer.

Edit: Indexing is niet zo zwaar als hij eenmaal geindexed heeft.
Aero is ook niet zo zwaar omdat hij 'volledig' via de grafische kaart berekend kan worden.

Dit is wat ik denk. Als je zeker weet dat het klopt wat je zegt kun je er het beste ook wat bronnen bijzetten.

[ Voor 60% gewijzigd door Kixtart op 08-12-2007 16:46 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hahn schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:42:
[...]

Kwartier? Fallen Angel postte dit topic 1 minuut nadat ie die reply had geplaatst :X
Hmm, dat had ik nog niet eens in de gaten :P

Dat is idd wel heel erg triest ja... 0 dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om dan even inhoudelijk in te haken: waar in je post ga je in op het nieuws: dat een nieuwe versie van WGA op stapel staat?

De relatie met informatie over hoe goed of juist niet Vista werkt of te optimaliseren zie ik niet echt :)

Dat je hier gelijk om moderatie komt vragen verbaast me wel, maar vind de onderbouwing dat de reactie geen meerwaarde heeft *omdat* het nieuws 4 dagen oud is ook wel enigszins vreemd. :) En wordt de waarde van een reactie minder als iemand (ok, op een vreemde manier) vraagt ernaar te kijken?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Los van de vraag of hier vragen om hogere modding wel of niet wenselijk is kort na het posten heb ik een 0 gegeven. Het is een normale post die geen nieuwe inzichten bied, niet direct behulpzaam is of een andere aard heeft op basis waarvan een hogere beoordeling nodig of wenselijk is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:56:
Om dan even inhoudelijk in te haken: waar in je post ga je in op het nieuws: dat een nieuwe versie van WGA op stapel staat?

De relatie met informatie over hoe goed of juist niet Vista werkt of te optimaliseren zie ik niet echt :)

Dat je hier gelijk om moderatie komt vragen verbaast me wel, maar vind de onderbouwing dat de reactie geen meerwaarde heeft *omdat* het nieuws 4 dagen oud is ook wel enigszins vreemd. :) En wordt de waarde van een reactie minder als iemand (ok, op een vreemde manier) vraagt ernaar te kijken?
Hij heeft na 4 dagen zeker voor minder mensen meerwaarde. iig niet op een manier dat deze persé binnen 1 minuut gemodereerd dient te worden. Wat niet wegneemt dat de eindscore hierdoor anders moet worden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is natuurlijk wel logisch dat er bij een artikel van 4 dagen oud geen modje meer langskomt, vandaar dat ik het me wel voor kan stellen dat hij er meteen een topic over maakt, al is het wel een beetje overbodig.. dat is nu eenmaal de consequentie als je op een 4 dagen oud artikel reageert.

Eens trouwens met een nulletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:38

CoolGamer

What is it? Dragons?

RoD schreef op maandag 10 december 2007 @ 00:09:
Het is natuurlijk wel logisch dat er bij een artikel van 4 dagen oud geen modje meer langskomt, vandaar dat ik het me wel voor kan stellen dat hij er meteen een topic over maakt, al is het wel een beetje overbodig.. dat is nu eenmaal de consequentie als je op een 4 dagen oud artikel reageert.
Ik vind het persoonlijk niet alleen overbodig, maar ook nog eens ongewenst. Ik denk dat het erg onoverzichtelijk hier gaat worden wanneer iedereen die reageert op een 4 dagen oud artikel een topic maakt met "Kijk hier!". Wanneer je reageert op zo'n soort artikel op zo'n laat moment zal je het maar voor lief moeten nemen dat het misschien niet wordt gemodereerd.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TheCoolGamer schreef op maandag 10 december 2007 @ 00:34:
[...]
Ik vind het persoonlijk niet alleen overbodig, maar ook nog eens ongewenst. Ik denk dat het erg onoverzichtelijk hier gaat worden wanneer iedereen die reageert op een 4 dagen oud artikel een topic maakt met "Kijk hier!". Wanneer je reageert op zo'n soort artikel op zo'n laat moment zal je het maar voor lief moeten nemen dat het misschien niet wordt gemodereerd.
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik een dergelijk topic wel wat overbodig vind. Zoals ik al zei, het is de consequentie van het reageren op een artikel van 4 dagen oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jamaar, en toen... :'(

Ik ging zo op het in de reactie dat ik inderdaad stiekem een beetje over het hoofd zag dat het inhoudelijk niet helemaal over het artikel ging..

Om even op de hier ontstane discussie in te haken... Ja ik poste direct meteen onmiddelijk 1 min na m'n reply hier... omdat zo'n reply in een topic van 3 of 4 dagen oud imho nog net zoveel meerwaarde heeft als wanneer het dezelfde dag gepost zou zijn... Ik lees zelf als ik een tijdje off ben geweest ook nog wel eens oude topics inclusief reacties door :) De reden dat ik hier poste was dus idd omdat ws. geen enkel modje em meer zou zien... Wat achteraf misschien inderdaad bij deze reactie niet had gehoeven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bijna iedereen die reacties leest kan modereren (al doet in de praktijk natuurlijk niet iedereen mee). Dus als je reactie nog gelezen zou worden, dan zou je reactie ook nog wel gemodereerd worden. Het spreekt elkaar dus een beetje tegen imo. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die dergelijk oud nieuws nog lezen, laat staan alle reacties door gaan pluizen. Dus ik ben het wel eens met bovenstaande posters dat de meerwaarde er dan wel af is.
Oftewel: Wanneer je zo'n reactie post in een dergelijk oud draadje, kun je deze imo het beste laten rusten. Als er echt nog mensen zijn die wat aan je reactie hebben dan wordt ie ook wel gemodereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:25:
Bijna iedereen die reacties leest kan modereren (al doet in de praktijk natuurlijk niet iedereen mee). Dus als je reactie nog gelezen zou worden, dan zou je reactie ook nog wel gemodereerd worden. Het spreekt elkaar dus een beetje tegen imo. Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die dergelijk oud nieuws nog lezen, laat staan alle reacties door gaan pluizen. Dus ik ben het wel eens met bovenstaande posters dat de meerwaarde er dan wel af is.
Oftewel: Wanneer je zo'n reactie post in een dergelijk oud draadje, kun je deze imo het beste laten rusten. Als er echt nog mensen zijn die wat aan je reactie hebben dan wordt ie ook wel gemodereerd.
Ik begrijp je standpunt absoluut :) Zal er zelf iig geen topic meer voor posten :+ Moet wel zeggen dat ik het er niet geheel mee eens ben omdat ik mijn eigen moderatie "technieken" ken ik ik zelf niet onder het lezen erg snel geneigd ben te modden :) Is toch weer een handeling extra en als ik "oud nieuws" aan het inlopen ben wil ik daar de tijd niet voor nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Als ik oud nieuws aan het inlopen ben is dat in een korte tijd al dusdanig veel dat ik de reacties sowieso oversla of het leesniveau tijdelijk even op +2 zet. (meteen de reden dat ik tegen het +2 modereren ben van een post omdat het zo weinig gebeurt). Gelukkig zijn er ook nog altijd mensen die de modque modden, waardoor ook reacties op oude artikelen als nog een score toegewezen krijgen.

Pagina: 1