[WinXP] Mappen openen niet goed.

Pagina: 1
Acties:

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem:

Als ik op een map dubbelklik, opent windows niet de map die die zou moeten openen, maar telkens het "search" venster, met de naam van de map al bij de "look in" ingevuld. Als ik dan op search klik, dan zie ik de inhoud van de betreffende map in een lijst. Als ik dan in die lijst op een van de mappen klik, gaat ie weer naar een nieuw search-venster. Ik snap hier echt niks van. En het is bijzonder irritant.
Ik heb winxp sp2. Het enige wat ik de afgelopen dagen heb gedaan mbt tot mappen is dat ik wat nieuwe iconen had ingesteld (nu weer teruggedraaid) voor de shortuts op de desktop. En ik had het icoon voor mappen veranderd, maar dat deed niks dus heb ik dat ook weer hersteld naar de standaard...

iemand?

edit: Ik heb nog effe in de folder options gekeken, bij de file types tab. Daar staat bijna bovenaan de "file folder". De acties die hierbij staan zijn alleen "find". Hoort dit zo? Want er staat ook een gewone "folder", waar de acties open en explore bij staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Fudgem op 08-12-2007 16:16 ]

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hier is al vaker een oplossing voor langsgekomen die je ook met de search (pijnlijk in dit geval, maar wel waar ;) ) had kunnen vinden.

[search=verkenner zoeken openen] en variaties daarop.

Search Companion Starts If You Double-Click a Folder

[ Voor 14% gewijzigd door alt-92 op 08-12-2007 16:47 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device