RealMAGIC Hollywood Plus Ellende

Pagina: 1
Acties:

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 21:06
Als ik filmpjes speel met hun dvd station dan lijkt het alsof de kleur zwart
in alle andere programma's als transparante kleur wordt gebruikt. Als ik dus
bijvoorbeeld in IE naar een pagina met zwarte achtergrond kijk dan kan ik het filmpje wat in het venster daarachter
draait er doorheen zien. Dat is irritant. Hoe komt dat? Hoe kom ik er van af?

De eerste keer dat ik dit ding gebruikte trilde het beeld trouwens als een
gek. Ik moest handmatig wat klooien met de instelling 'stability' ik had 'm
voor Gladiator toen aardig goed staan (op 5 staat ie nu). Maar toen ik een
andere dvd er in deed trilde ie toch weer. Betekent dat dat stability niet
op 5 moet staan of is dit iets wat je telkens bij moet lopen stellen??

Verder zijn URLs van sites over deze MPEG decoder en eventuele leuke/handige
software altijd welkom!

Ronald

Metal up your ass

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07

Smarron

The bend

Ik heb het ook, is denk ik niks aan te doen.

Maar waarom wil je internetten tijdens het kijken van een film ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Dit is je chromatic key color die je standaard in de besturingssoftware kunt aanpassen naar een andere kleur.

Download my music on SoundCloud

• JaymzHetfield
Op woensdag 14 februari 2001 13:53 schreef bitprobe het volgende:
Dit is je chromatic key color die je standaard in de besturingssoftware kunt aanpassen naar een andere kleur.
Waar kan je dat aanpassen? Ik kan het niet vinden! Kan je ook zorgen dat er helemaal geen chromatic key color wordt ingesteld, zodat niks transparant is?

Metal up your ass

• JaymzHetfield
Op woensdag 14 februari 2001 13:51 schreef Smarron het volgende:
Ik heb het ook, is denk ik niks aan te doen.

Maar waarom wil je internetten tijdens het kijken van een film ?
Dat internetten was maar een voorbeeld, dat is inderdaad vrij nutteloos... Maar wat dacht je van de menu's met instellingen? De letters op die buttons zijn zwart en dus ook transparant! Dan is het WEL irritant.

Metal up your ass

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Ik heb het alleen als DVD station is vastgelopen, als ik dan een ander programma start bv IExplorer dan zie ik ook die transparante kleuren.

Wat bij mij het probleem oplost is DVD station opnieuw op te starten en vervolgens gelijk weer af te sluiten, probleem opgelost.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07

Smarron

The bend

Wat je wel kunt doen is er andere software voor te gebruiken.

Die van Creative ofzo. Werkt wel goed (ook op de Sony) en heeft vind ik een beter en uitgebreider menu.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• JaymzHetfield
Op donderdag 15 februari 2001 13:14 schreef Smarron het volgende:
Wat je wel kunt doen is er andere software voor te gebruiken.

Die van Creative ofzo. Werkt wel goed (ook op de Sony) en heeft vind ik een beter en uitgebreider menu.
Welke andere software werkt met mijn RealMAGIC Hollywood plus? Ik heb gisteren de software voor de Creative DXR3 geprobeerd maar die begint te zeuren dat er geen dxr3 in zit. Dus ik probeerde de drivers te vervangen door die van de dxr3 maar dat was ook niet bepaald succesvol.
Werkt dit alleen bij bepaalde versies van drivers/afspeelsoftware?
Ook suggesties voor afspeelsoftware die niet van creative is zijn welkom.

Metal up your ass

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 06:38
probeer Eugene's dvd player eens

• JaymzHetfield
Op vrijdag 02 maart 2001 12:30 schreef miles het volgende:
probeer Eugene's dvd player eens
Hé bedankt, dat ziet er gelikt uit... dat ga ik straks thuis eens uitproberen! Die Eugene is wel een toffe gast, in alle skins staat 'MetallicA' als titel!!!

Andere software tips voor de RealMAGIC Hollywood plus zijn nog steeds welkom!

Metal up your ass

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
[tip]
Koop een draadloos toetsenbord, oefen wat met de toetsencombinaties en je hoeft de afstandsbediening voor de Magic Hollywood niet meer te kopen! :9
[/tip]

• Dragon_Lee
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-04 00:08

Dragon_Lee

Beware the quiet dragon

Ik heb zelf geen realmagic kaart, maar kan wel wat tips geven..

- Als je andere progs draait en deze over het dvd venster hept lopen, kun je 't beste het dvd venster gewoon minimalizeren, als 't goed is word de overlay functie dan niet aangesproken

- Sommige software kun je een andere overlay color laten kiezen, bij creative kan dit onder meer onder "Configuratie scherm - multimedia - aparaten - mediabeheer aparaten - Creative, dan instellingen en hier is de overlay color te veranderen van magenta naar zwart en vv, dit kan misschien ook op zo'n manier op de RealMagic drivers..

- Als laatste redmiddel kun je in een aantal
browsers (weet ff niet meer welke) de kleuren forceren...dan forceer je de browser om een iets grijzere kleur zwart te gebruiken...en dan is deze gewoon zichtbaar..

Hoop dat je er wat aan hebt.. (8>

Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life

• JaymzHetfield
Op vrijdag 02 maart 2001 16:00 schreef Dragon_Lee het volgende:
Ik heb zelf geen realmagic kaart, maar kan wel wat tips geven..

- Als je andere progs draait en deze over het dvd venster hept lopen, kun je 't beste het dvd venster gewoon minimalizeren, als 't goed is word de overlay functie dan niet aangesproken

- Sommige software kun je een andere overlay color laten kiezen, bij creative kan dit onder meer onder "Configuratie scherm - multimedia - aparaten - mediabeheer aparaten - Creative, dan instellingen en hier is de overlay color te veranderen van magenta naar zwart en vv, dit kan misschien ook op zo'n manier op de RealMagic drivers..

- Als laatste redmiddel kun je in een aantal
browsers (weet ff niet meer welke) de kleuren forceren...dan forceer je de browser om een iets grijzere kleur zwart te gebruiken...en dan is deze gewoon zichtbaar..

Hoop dat je er wat aan hebt.. (8>
Eugene's dvd player ziet er wel gelikt uit maar geeft dezelfde ellende. Ik weet niet waar ik die overlay kleur kan instellen.
Ook als ik het venster minimaliseer dan zie je nog steeds de beelden door het transparant geworden zwart heen! Zelfs bij zwarte gedeeltes van mijn wallpaper!!!
Iets wat ik heel verrot vind bij Eugene's dvd player is dat je alleen advanced instellingen kan oproepen als je een mpg afspeeld... als je vervolgens manual calibration wil doen dan begint ie te janken dat je eerst de mpg moet stoppen (maar je kan dan dus niet meer op de stop knop douwen!!!!!! |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Ik begin het een beetje zat te worden... :( hopelijk heeft iemand nog een leuke oplossing voor me.

Metal up your ass

Pagina: 1