Ja je mag het eigenlijk geen programmeren noemen....
Heb het volgende probleempje.
Heb XP met een Hauppauge win-tv en radio kaart met Hauppauge software en dat werkt.
Ik wil echter Dscaler als tv prog, gebruiken maar die krijgt alleen geluid als er eerder óf de tv óf de radio van hauppauge aanstond en nu is afgesloten.
Dat is een "bekent" probleem van deze hard en software combinatie.
Toen dacht ik ....ik schrijf een simpele bat-file :
E:\radio32_1.53.22033\RADIO.EXE
c:\windows\taskkill /im RADIO.EXE
oftewel start de radio en zet hem weer uit.Daarna moet Dscaler er natuurlijk achter gezet worden.
Echter als ik die 2 regels in een cmd-venster gooi doet hij het prima maar als ik er een bat-file van maak werkt het als een aan-uit schakelaar.
DWZ als radio uitstaat en ik klikt op batfile dan gaat radio aan maar niet automatisch weer uit.
Als radio aanstaat en ik klik op batfile gaat de radio uit????
Er zijn geen foutmeldingen.
Heb het ook aleens met pskill.exe geprobeert maar cdat werkte ook niet.
Wat is het verschil tussen cmd venster en batfile of kan ik het anders/simpeler doen ?
Heb het volgende probleempje.
Heb XP met een Hauppauge win-tv en radio kaart met Hauppauge software en dat werkt.
Ik wil echter Dscaler als tv prog, gebruiken maar die krijgt alleen geluid als er eerder óf de tv óf de radio van hauppauge aanstond en nu is afgesloten.
Dat is een "bekent" probleem van deze hard en software combinatie.
Toen dacht ik ....ik schrijf een simpele bat-file :
E:\radio32_1.53.22033\RADIO.EXE
c:\windows\taskkill /im RADIO.EXE
oftewel start de radio en zet hem weer uit.Daarna moet Dscaler er natuurlijk achter gezet worden.
Echter als ik die 2 regels in een cmd-venster gooi doet hij het prima maar als ik er een bat-file van maak werkt het als een aan-uit schakelaar.
DWZ als radio uitstaat en ik klikt op batfile dan gaat radio aan maar niet automatisch weer uit.
Als radio aanstaat en ik klik op batfile gaat de radio uit????
Er zijn geen foutmeldingen.
Heb het ook aleens met pskill.exe geprobeert maar cdat werkte ook niet.
Wat is het verschil tussen cmd venster en batfile of kan ik het anders/simpeler doen ?