Toon posts:

Windows Movie Maker

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
sinds kort heb ik een probleem met windows movie maker.
Telkens ik een film wil maken, load ik dus de desbetreffende aparte MPEG's in de collectie.
Als ik ze één voor één bekijk in voorbeeldmode, werken ze perfect. (Ook in media player trouwens)
Maar van de moment dat ik ze achter elkaar zet in de tijdslijn, loopt het fout.
Als ik de video dan bekijk, zonder hem bewerkt te hebben, dan blijft het beeld hangen bij elke filmpje (bij het eerste frame van het filmpje) Zodat ik gewoon een lange film heb met screenshots uit de filmpjes....
Ligt dit aan de codecs ?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Je kan dit volgens mij beter in een ander subforum posten:

Consumentenvideo en videobewerking

En ik denk trouwens niet dat het aan je codecs ligt.
Ik kan het zelf niet testen want mijn Windows Movie Maker loopt de hele tijd vast 8)7

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-02 20:50
Idd. Je zit in verkeerde sub forum ;)

Anyway. wat gebeurd er als je film finalist? Dus een ISO ervan maakt??

A Soldiers manual and a pair of boots.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

* alt-92 zwiert deze over de schutting

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10-2025
Je kunt mooiste programma maken dat er bestaat, als het elke edit crasht, of de hele computer lockup is het gewoon een kut programma.
Ik heb dus bijzonder ernstige problemen met WMM ik heb echter ook avidemux, en een trial van adobe geprobeert, maar deze zijn niet inuitief, om snel even een filmpje te verfraaien. Met avidemux kon ik wel een hoop tweaken, maar wist niet hoe ik het moest opslaan.bij adobe premiere zie je de bomen niet door het bos.
Ik ben dus toch maar blijven proberen met WMM, en heb gemerkt dat alles "goed" gaat, tot dat je teveel scennes hebt (te veel gesplits). Met goed gaan, versta ik hier, na elke edit opslaan, en zien of je nog een edit kunt doen, meestal maar 2, en dan freeze'd WMM, moet je killen en herstarten. Daarna exporteer je alle bewerkte delen als wmv, en voeg je zie weer in in een nieuw project, waar je dan ook muziek kunt toevoegen,en de final touch bewerken.
Probeer niet teveel scennes tegelijk te bewerken, dat gaat toch niet.

Hoewel WMM nogal beperkt is, heb ik er wel in heel mooi filmpje mee kunnen maken. Maar bijvoobeeld filters om de kwaliteit van het beeld te verbeteren zijn heel beperkt, en niet aanpasbaar.

http://www.softfocus.be/