Het installeren van windows 2003 server wil niet lukken vanwege de volgende foutmelding.
BSOD:
Unmountable_Boot_Volume
STOP 0x000000ED (0x8A005030,0xC000014F,
De fout doet zich alleen voor als de benodigde RAID drivers van floppy zijn geladen.
De drivers zijn noodzakelijk omdat de setup ze anders als afzonderlijke drivers ziet.
Je zou stellen dat de drivers niet compatible dan wel corrupt zijn, dit blijkt echter niet het geval te zijn. Met meerdere floppies heb ik geprobeerd de benodigde drivers in te laden. tot dus ver geen succes.
* De RAID array wordt wel juist weergegeven door partition magic.
Zoeken op het internet aan de hand van error code of fout melding leverde geen resultaat op, enkel informatie over slechte drivers maar dat is niet hier relevant aangezien er nog geen installatie uitgevoerd is.
Mijn hardware configuratie.
Asus A8N Deluxe
AMD Opteron 165
4x 512MB DDR PC2700
2x 500GB SATA
4x 160GB PATA RAID 0 + 1
BSOD:
Unmountable_Boot_Volume
STOP 0x000000ED (0x8A005030,0xC000014F,
De fout doet zich alleen voor als de benodigde RAID drivers van floppy zijn geladen.
De drivers zijn noodzakelijk omdat de setup ze anders als afzonderlijke drivers ziet.
Je zou stellen dat de drivers niet compatible dan wel corrupt zijn, dit blijkt echter niet het geval te zijn. Met meerdere floppies heb ik geprobeerd de benodigde drivers in te laden. tot dus ver geen succes.
* De RAID array wordt wel juist weergegeven door partition magic.
Zoeken op het internet aan de hand van error code of fout melding leverde geen resultaat op, enkel informatie over slechte drivers maar dat is niet hier relevant aangezien er nog geen installatie uitgevoerd is.
Mijn hardware configuratie.
Asus A8N Deluxe
AMD Opteron 165
4x 512MB DDR PC2700
2x 500GB SATA
4x 160GB PATA RAID 0 + 1
[ Voor 12% gewijzigd door flipmans op 08-12-2007 02:13 ]