Toon posts:

[Alu toetsenbord] iTunes reageert niet altijd op mm-toetsen

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De F7 (<<), F8 (play/pause) en F9 (>>) toetsen van mijn toetsenbord gebruik ik alleen voor iTunes. Af en toe (ik heb er nog geen regelmaat in kunnen ontdekken) reageert iTunes niet op deze toetsen. En soms erg langzaam.

Is het misschien een ander programma die de functionaliteit van deze toetsen wegkaapt?

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En weten hoe dit op te lossen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 23:54
Ik heb geen oplossing, en heb het probleem ook; als het al een probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die toetsen zitten er toch om de boel even snel te skippen/pauzeren? Voor het geval de telefoon gaat / er iemand je kamer binnenkomt / je geen zin in het spelende nummer hebt. Als dat dan niet goed werkt vind ik het een probleem. ;) Dan hadden die toetsen er net zo goed niet kunnen zitten. Het lijkt me daarbij ook niet zo lastig om een paar globale sneltoetsen werkend te maken (gezien mijn ervaring met foobar2000 & windows :X al liep de hele computer in de soep, die sneltoetsen werkten als een tierelier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:48
Het zou geen probleem moeten zijn, met een losse iTunes controller werkt het immers prima.
Wat misschien nog wel wat uitmaakt: draai je Tiger of Leopard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een losse itunes controller?

Ik draai Leopard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:34: Het lijkt me daarbij ook niet zo lastig om een paar globale sneltoetsen werkend te maken (gezien mijn ervaring met foobar2000 & windows :X al liep de hele computer in de soep, die sneltoetsen werkten als een tierelier)
Het is moeilijker om de computer als een tierelier te laten werken ;)

Echt geen idee, ik heb nog niemand gehoord of gezien met een vergelijkbaar probleem.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

Romke

Dieselhead

als ik op de pauze knop ram dan duurt het soms een seconde voor iTunes reageert, vind ik niet het grootste probleem.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 11:40

Nietzman

Woei!

Heb er ook wel eens last van, vooral als je met andere mediaplayers/vmware in de weer bent geweest lijkt 'ie soms even in de war te zijn over op welke applicatie de knoppen nou moeten reageren.
Pagina: 1