DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER
[ Voor 100% gewijzigd door Ruudjah op 01-12-2009 22:17 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Daar ben ik het dus niet mee eens. Mijn ervaring is dat het allemaal heel leuk lijkt deze frameworks, maar dat je al snel dingen aanloopt die het framework niet ondersteund. Met als gevolg dat je juist hele diepgaande kennis moet hebben van de technologieën die dat framework gebruikt, wil je in staat zijn om de benodigde functionaliteit te bouwen. Persoonlijk krijg ik er een zeer bittere ASP.Net, CAB, etc gevoel hierbij bij.Je hoeft geen guru meer te zijn in alle disciplines van platformen waar je je op wil richten. Alle precieze ins & outs van javascript hoeft de ontwikkelaar niet meer te weten, aangezien dit al door het .NET framework wordt opgelost. Zelfde geldt voor XAML, XHTML, HTML, silverlight, etc.
Daar sluit ik me bij aan..Ik moet het allemaal nog maar zien. Tot op heden hebben ze bij MS zelfs rudimentaire dingen als normaal applicatie ontwerp, ontwikkeling etc. maar tenenkrommend slecht uitgewerkt (our way or the highway)
[ Voor 11% gewijzigd door D-Raven op 08-12-2007 23:12 ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
GWT kan perfect om met andere talen en heeft helemaal geen VM nodig, GWT is javascript je browser is dus je vm.Ruudjah schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:24:
[...]
Dat hangt ervan af of Google, of de GWT ontwikkelaar graag compatible wil zijn met verschillende client VM's. If not, dan heb je het natuurlijk niet nodig.
[...]
...
Dit is de signature van één van mijn GWT services:In the GWT achieving the same goal requires the programmer to define two interfaces and one class and extend/implement two required base types RemoteService and RemoteServiceServlet.
1
2
| public class DataProviderServiceImpl implements DataProviderService {
} |
If it ain't broken it doesn't have enough features
Ik zie bv de windsor container als een hele fijne tool om het gedrag van mijn code configureerbaar te maken. Weliswaar niet voor de gebruiker, maar voor de ontwikkelaar zelf. Je moet het wel met pragmatisme toepassen, maargoed dat moet je met alles.Alex schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:26:
Ik ken het castle project slecht oppervlakkig, maar wat ik ervan gezien heb werd ik er ook niet blij van. Complexibiliteit moet doelbewust vermeden worden, niet doelbewust erin gezet worden. Ik ben altijd bang voor magische objecten als de ObjectBuilder en J2EE-achtige containers. 'Domme' programmeurs zoals ik zelf raken er in verstrikt.
Enkel met de architecten pet krijg ik ze in mijn projecten, waarna de programmeurs(waaronder soms ook ikzelf) het er liever weer uitgooien. De dag dat AOP en object constructie makkelijk worden en Language Native, ga ik pas van harte zulke constraints gebruiken.
Typo?Ruudjah schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:41:
Uh. Ok. Maar waarom is het nu zo cool?
- Vanwege het feit dat je als ontwikkelaar niet meer minder druk hoeft te maken over de uiteindelijke randvoorwaarden. Cross-browser compatibility? .NET gegenereert specifieke HTML/JS voor verschillende browsers waardoor dat alstijd werkt.
- Je hoeft geen guru
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq