Aanschaf budget laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Kapoon
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2024
Goedenavond

Ik ben van plan een laptop aan te gaan schaffen, maar ik heb een budget van max 660 euro.
Het moet een laptop zijn met een redelijke grafische kaart dual core cpu, en het liefst ook 2 gig geheugen, opslagruimte kijk ik minder naar.
Ik wil er namelijk nog wel af en toe op kunnen gamen, natuurlijk niet de allernieuwste spellen(zou wel leuk zijn ookal is het op een lage res) maar op zn minst cs 1.6, source, en hl2 iig niet veeleisende games.

Nu heb ik zelf een beetje research gedaan en een paar laptops vergeleken, en ik kan voor mijn budget niet veel vinden wat aan mijn eisen voldoet.
Wel heb ik er 1 kunnen vinden, en daar zou ik graag reactie's op willen hebben, en vergelijkbaar materiaal wat in mijn budget past.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen :)

http://www.beat-it.nl/Beatit.sf/?ObjectID=4492592 dit was de enige die ik kon vinden die aan m'n eisen voldoet.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:48
Kapoon schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:34:

Nu heb ik zelf een beetje research gedaan en een paar laptops vergeleken, en ik kan voor mijn budget niet veel vinden wat aan mijn eisen voldoet.
Wel heb ik er 1 kunnen vinden, en daar zou ik graag reactie's op willen hebben, en vergelijkbaar materiaal wat in mijn budget past.
Dus kan je twee dingen doen: Doorsparen of met minder genoegen nemen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kapoon
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2024
Jumpman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:36:
[...]

Dus kan je twee dingen doen: Doorsparen of met minder genoegen nemen.
Nee, helaas....ik ga niet meer uitgeven aan een laptop.
Die laptop die ik heb laten zien is goed genoeg, maar ik vraag hier of mensen een gelijkwaardige laptop kennen of hebben gezien die in mijn budget valt zodat ik kan vergelijken.

Ga niet posten als je me niet verder kan helpen of niks inhoudelijks hebt toe te voegen.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:22

Thandor

SilverStreak

Kapoon schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:40:
[...]
Ga niet posten als je me niet verder kan helpen of niks inhoudelijks hebt toe te voegen.
Ga geen topic openen als je het beleid en/of de FAQ niet gelezen hebt :).

Dit soort topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Zie de CSL FAQ voor enige informatie over notebooks :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.