Toon posts:

Beste brandprogramma voor mp3>>audio CD

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met welk programma kan ik het beste mp3's converteren en op audio CD branden, om een zo mooi mogelijk geluid te krijgen?

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 10:43

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Als je de beste kwaliteit wil hebben zonder klikjes e.d. dan kun je de mp3-files denk ik toch het beste eerst omzetten naar wave met bv. Winamp en daarna gewoon branden.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

NERO!!! EN EEN GOEDE FIKKER!!! EN NATUURLIJK GOEDE MP3FILES OM MEE TE BEGINNEN!!!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:01
mp3 -> WAV : LAME is the best
WAV -> CD : Nero is the best

duidelijk :?
:)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Om de mp3's om te zetten gebruik ik altijd "mp3-decoder". Het branden van de wav files doe ik met easy cd creator 4. Is nog nooit misgegaan. >:)

Verwijderd

ik gebruik altijd nero; eerst rippen meteen naar mp3; en dan burnen meteen van mp3 naar Cd (duurt wel iets langer dan normaal)

Bats !!:P

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 16:26
bij mij duurt het niet eens langer om ze direct van mp3 naar cd te fikken blijft gewoon op 12-speed
Gewoon nero is prima (en natuurlijk plextor)

Verwijderd

NERO

Wel even alle tracks op de eerste na selecteren en dan rechter muisknop, propperties. pauze ff op 0 zetten.

Omzetten naar wav is echt niet nodig. Zelfs met mijn oude p2-233 ging dit gemakkelijk op 4 speed.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Op woensdag 14 februari 2001 12:08 schreef batman het volgende:
ik gebruik altijd nero; eerst rippen meteen naar mp3; en dan burnen meteen van mp3 naar Cd (duurt wel iets langer dan normaal)

Bats !!:P
Sluit ik me helemaal bij aan! Zo doe ik het ook, en werkt vin ik beter als CD Creator..
Greetz,

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48

Verwijderd

e-jay!

Verwijderd

Nero of Feurio, maken beide gebruik van de MP3-decoder van Fraunhofer

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Och, het beste programma?
Ik weet niet of het het beste programma is, maar ik laat easy cd-creator 4 erop los en de kwaliteit vind ik goed genoeg...

Don't You stare there, Operate!

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-07 16:43
Het is al een oud topic maar aangezien ik altijd standaard Nero gebruik wil ik wel eens weten of een va jullie betere ervaringen heeft met een bepaald programma.

Als ik een audio cd maak met Nero dan duurt het maar 3 seconden voordat de files geconverteerd zijn. Dat lijkt mij namelijk een beetje kort. MP3 van +/- 5 mb omrekenen naar een Audio-cd file (wav??) zonder kwaliteits verlies?? Is dat mogelijk.

Wie weet raad?

This message was deleted

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

MP3 is gewoon zo snel te decoden met de PC's van tegenwoordig.
decoden is ook lang niet zo zwaar als encoden, hoewel dat op de PC's van tegenwoordig ook in 20voud on-the-fly kan.

Je kan toch ook met Winamp zonder probelem scrollen door een nummer? zo snel gaat decoden tegenwoorrdig dus.

Daarnaast maakt het geen drol uit welk programma je gebruikt om te branden.
Rauwe WAV data is wat er naar de CD gaat. Decoding kwaliteit hangt af van de MP3 die je er in stopt.
Is je MP3tje van slechte kwaliteit, dan komtie ook slecht uit de decoder. (oftewel: kwaliteit blijft zoals het is)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

brutalbastard:

Zou je volgende keer gewoon een nieuw topic kunnen openen ipv een 5 jaar oud topic te kicken? Je kickreden heeft namelijk niets met het oorspronkelijke topic te doen. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.