Toon posts:

[Usenet] Lage downloadsnelheid*

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje ik heb op mijn leopard verschillende leech programma's geprobeerd alleen blijft de snelheid erg traag.
Ik zit met downloaden op 128kb in plaats van binnen een uur een film binnen hebben ben ik nu een paar uur bezig, hebben jullie misschien een idee.

De newsserver die ik gebruik is xlned gold, de programma's die ik geprobeerd heb zijn unison, nzbdrop en hogwasher.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:36
Geen probleem met sabnzbd. Constant 20Mbit :)

http://br41n.com/

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-02 15:20

chem

Reist de wereld rond

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

lowfi schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:49:
Geen probleem met sabnzbd. Constant 20Mbit :)

http://br41n.com/
Gruwelijk fijne client idd, sinds dat ik die op OS X ontdekte heb ik Newsleecher onder Windows ook gelijk aan de wilgen gehangen :)

Verwijderd

Topicstarter
Met sabnzb begint het goed maar daarna zwakt deze ook af naar 128 kb. ik denk niet dat het in het leech programma licht dan.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:48
Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat het veroorzaakt wordt door het programma of Leopard. Maar heb je al gekeken of het niet probleem niet ligt bij de usenet provider, de internet provider of je modem?

Ik heb de topictitel maar even aangepast naar: [Usenet] Lage downloadsnelheid*. Dat beschrijft nog enigszins het probleem :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 08-12-2007 22:04 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze opstelling ook gebruikt in een windows situatie en dat verliep soepel.
Sinds een paar weken draai ik nu op leopard en liep tegen dit "probleem" aan.

Wat ik ook wel vreemd vindt is dat als de download net loopt de snelheid wel klopt en dan langzaam terug loopt. Maar waarom het gebeurt daar kom ik niet echt achter.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het aan de driver licht ik ga maar eens zoeken naar een andere.

Verwijderd

probeer eens hellanzb.
Misschien wel een beetje config werk, maar het staat allemaal mooit uitgelegd in de install.txt.

Is zeker de moeite, ik gebruik het constant.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:53

amahusu

taking over the world!

betreft het hier draadloos over over lan? Ik had namelijk hetzelfde probleem als ik over wifi iets via usenet wilde downloaden. Dat heb ik kunnen verhelpen om het kanaal te veranderen in de instellingen van m'n router. Nu haal ik vrijwel altijd 20mbit met unison

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd wifi met op dit moment kanaal 9, ik zal eens een ander kanaal proberen nog sugesties voor een kanaal.

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Kanaal moet je gewoon zelf instellen. Punt is dat veel routers in de buurt vaak op eenzelfde kanaal werken en dat kan tot storingen of signaalverlies leiden. Makkelijker is dus om je eigen router op een ander kanaal in te stellen dan de rest.

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat nu hier op kanaal 1 kijken of dit beter gaat.

Verwijderd

Topicstarter
De snelheid ligt nu al wat hoger kan nog beter, maar het is al beter dan het was.
Pagina: 1