Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sorry verkeerde forum!

Hoi, sinds kort heb ik een Nokia N95 maar bepaalde instellingen vind ik niet. Wie wil mij bijstaan?

Als ik mijn slider dicht doe na een gesprek blijft de verbinding actief. Is er een mogelijkheid dat het gesprek dan verbroken wordt?

Binnengekomen sms-jes worden weergegeven met tel.nr of naam en dan de eerste paar regels van het sms-je. Is het mogelijk om in plaats van de eerste paar regels van het sms-je de datum te zien en de tijd van binnenkomst?

Bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:11:
Hoi, sinds kort heb ik een Nokia N95 maar bepaalde instellingen vind ik niet. Wie wil mij bijstaan?

Als ik mijn slider dicht doe na een gesprek blijft de verbinding actief. Is er een mogelijkheid dat het gesprek dan verbroken wordt?

Binnengekomen sms-jes worden weergegeven met tel.nr of naam en dan de eerste paar regels van het sms-je. Is het mogelijk om in plaats van de eerste paar regels van het sms-je de datum te zien en de tijd van binnenkomst?

Bedankt!
Stel je vraag even in het N95 topic, meer kans van slagen!

Over je slider vraag kan ik je wel alvast inlichten. Wat jij wil is niet mogelijk. Raar maar waar, vind ik ook erg jammer aan de N95.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Bounzer, bedankt voor je snelle reactie. Ik zag te laat dat ik in dit bericht in een verkeerde forum gezet had. Jammer dat het niet mogelijk is met de slider. Die trouwens bij mij een beetje los zit rechtsonder.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.