Toon posts:

beeld op stanby na aanmelding xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers.
Een vriend van mij heeft een pc :P waarvan als hij hem opstart hij wel alle gegevens ziet maar als dan het bureaublad geladen moet worden zijn beeldscherm op standby gaat... Hij heeft xp er al opneiuw opgezet dat helpte, alleen als hij dan de drivers installeerde, was het weer hetzelfde probleem. Hij is er al druk bezig mee geweest en heeft nu z'n pci-e kaarjte naar de plaatselijke computer winkel gebracht. Hebben jullie enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Ik dacht zelf eerst de drivers, maar dat was het niet hij heeft er heel veel geprobeerd.
Dit zijn zijn specs.

mobo Asus socket 775

cpu: P4 2.8GHz

ram: 1gb ddr2

gpu: geforce 6600LE(pci-e)

Alvast bedankt :*)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer eens een Knoppix of BartPE Live CD.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:00:
Probeer eens een Knoppix of BartPE Live CD.
Ik heb geen idee hoe ik daar aan kom en wat heb überhaupt is, maar ik ga even googlen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:02:
[...]
Ik heb geen idee hoe ik daar aan kom en wat heb überhaupt is, maar ik ga even googlen
Heel goed ;) . Handje hulp: Knoppix = Linux live CD (bootable CD). BartPE is hetzelfde, maar voor Windows en moet eerst gemaakt worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:04:
[...]

Heel goed ;) . Handje hulp: Knoppix = Linux live CD (bootable CD). BartPE is hetzelfde, maar voor Windows en moet eerst gemaakt worden.
Aah oke, bedankt ik zag net zoiets staan, maar als hij het dan doet he, wat is het probleem dan:P?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 20:07 ]

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Al eens een ander beeldscherm geprobeerd?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Probeer eens save mode en je refreshrate omlaag te halen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik weet niet of jij/hij alleen de officiele drivers hebt geprobeerd, zo niet probeer deze eens: Linkje

Als het werkt neemt dat natuurlijk niet weg dat de originele drivers het ook zouden moeten doen maar je kunt nu iig (misschien) onderzoeken of er iets mis is met de kaart onder windows.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:18:
Ik weet niet of jij/hij alleen de officiele drivers hebt geprobeerd, zo niet probeer deze eens: Linkje

Als het werkt neemt dat natuurlijk niet weg dat de originele drivers het ook zouden moeten doen maar je kunt nu iig (misschien) onderzoeken of er iets mis is met de kaart onder windows.
Dat zou ik ook niet zo snel weten, hij heeft er veel geprobeerd zei hij. Ik heb hem ondertussen gesmst dat ik voor hem aan het zoeken ben en misschien probeerd hij zo nu en dan is wat. Maar ik zal wel zeggen van die drivers
Pagina: 1