Toon posts:

802.11g Wireless probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo iedereen,

Ik heb een probleempje met mijn laptop. Ik heb deze nu al een hele tijd, maar heb nog nooit geprobeerd om draadloos verbinding te maken met een netwerk. Ik weet überhaupt eigenlijk niet of dit mogelijk is met mijn laptop, maar vermits er op de buitenkant een icoontje van draadloze verbinding staat met een led-lampje (die evenwel nooit brandt), én er bij netwerkverbindingen standaard een "Draadloze netwerkverbinding 5" is weergegeven met apparaatnaam "802.11g MiniPCI Wireless Network Adapter" vermoed ik dat het wel zou moeten kunnen?

Als ik echter rechterklik op de verbinding en "Beschikbare draadloze netwerken" selecteer, komt er in het daaropvolgende venster NOOIT een draadloze verbinding. Het lampje gaat ook op geen enkel moment branden.

Met mijn desktop pc en een soort WLAN usb stick daarentegen, vind ik op een meter afstand van mijn laptop wel een stuk of 5 draadloze netwerken, dus aan de ontvangst kan het niet liggen.

Enig idee wat ik moet veranderen qua instellingen om het te doen werken? ALS het al kan werken?

Alvast bedankt!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 16:44
Wireless aanzetten met FN-functietoets? (f5 vaak), losse button voorop (acer), boven toetsenbord (HP) of schuifschakelaartje (toshiba) al gezocht?
In 9 vd 10 gevallen staat de antenne uitgeschakeld.

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:06:
Wireless aanzetten met FN-functietoets? (f5 vaak), losse button voorop (acer), boven toetsenbord (HP) of schuifschakelaartje (toshiba) al gezocht?
In 9 vd 10 gevallen staat de antenne uitgeschakeld.
Haha, man man, béétje gênant dat de oplossing inderdaad slechts "a hotkey away" was. Bedankt!