Mijn harddisk van 6 giga wordt niet herkend in de laptop, ik weet dat er een 3 giga in zat en die werkte normaal, en wil die nu vervangen door een 6 giga dat moet kunnen volgens mij, helaas heb ik de 3 giga disk niet meer.
Faq gelezen niks gevonden, wat heb ik gedaan:
hpsite gekeken naar tools hier voor bij deze laptop niks gevonden, alleen een recovery tool voor onder win98 die niet uit te pakken is.
Grotere harddisken van 10 giga en meer worden niet herkend, de 6 giga ook niet?
Ik had wel verwacht dat de 6 giga herkend zou worden. (bij mijn weten zou als een 3 of 4 giga herkend wordt ook een 6 giga moeten werken.
Opstartdisk win98 ziet geen harddisk. ontrack manager ziet de harddisk ook niet.
Harde schijf getest met extern usb apparaat, harde schijf werkt gewoon, even geformatteerd naar fat 32.
geen jumpers gezet dus harddisk als master.
Bios update zit erin.
Ik snap het even niet meer en ik weet zeker dat de controller goed is. Cdrom werkt ook gewoon.
Iemand enig idee??
Faq gelezen niks gevonden, wat heb ik gedaan:
hpsite gekeken naar tools hier voor bij deze laptop niks gevonden, alleen een recovery tool voor onder win98 die niet uit te pakken is.
Grotere harddisken van 10 giga en meer worden niet herkend, de 6 giga ook niet?
Ik had wel verwacht dat de 6 giga herkend zou worden. (bij mijn weten zou als een 3 of 4 giga herkend wordt ook een 6 giga moeten werken.
Opstartdisk win98 ziet geen harddisk. ontrack manager ziet de harddisk ook niet.
Harde schijf getest met extern usb apparaat, harde schijf werkt gewoon, even geformatteerd naar fat 32.
geen jumpers gezet dus harddisk als master.
Bios update zit erin.
Ik snap het even niet meer en ik weet zeker dat de controller goed is. Cdrom werkt ook gewoon.
Iemand enig idee??