Maakt toch nie uit???
Kies jij met zorg welke diskettes je koopt?
Nee, want je neemt ze mee van de zaak/school.
Precies
Die dingen kosten geen drol meer en kunnen (ook de slechte) wel 500 a 1000 keer herschreven worden.
Dat is iedere dag voor drie jaar lang.
Uh ja, behalve als je zo'n 10x fikker hebt natuurlijk. Dan heb je speciale nodig. $$$
Kies jij met zorg welke diskettes je koopt?
Nee, want je neemt ze mee van de zaak/school.
Precies
Die dingen kosten geen drol meer en kunnen (ook de slechte) wel 500 a 1000 keer herschreven worden.
Dat is iedere dag voor drie jaar lang.
Uh ja, behalve als je zo'n 10x fikker hebt natuurlijk. Dan heb je speciale nodig. $$$
Verwijderd
Ik heb zelf twee Ricoh CD-RW's en twee Fuji's. Nooit problemen mee. Ik heb wel eens ooit Arita's van een vriend gehad. Lezen ging wel maar toen ik er iets bij/overheen wilde zetten ging dat toch bepaald niet goed. Ik geloof dat hij er al met al ook niet veel meer mee kon. Was ie blij mee. Wellicht is het bij de goedkopere merken een beetje meer afhankelijk van of je bakapparaat ze te pruimen vindt.
Let wel ff op dat je geen Trust-shit koopt als je brander sneller dan 2x kan herschrijven: die Trust-RW's willen niet harder dan 2x...
zit je dan met een doosje van 10 stuks.
Z.
zit je dan met een doosje van 10 stuks.
Z.
Zoef
Verwijderd
bullshit
Als je een hallamagalla brander hebt verneukt ie net zo goed
De kwaliteit van je cd-brander is het belangrijkst...een keer een goeie investering en je kan 'op bijna elk rond, plat voorwerp met een gat' data branden.
(Overdrijven is leuk)
Als je een hallamagalla brander hebt verneukt ie net zo goed
De kwaliteit van je cd-brander is het belangrijkst...een keer een goeie investering en je kan 'op bijna elk rond, plat voorwerp met een gat' data branden.
(Overdrijven is leuk)
Verwijderd
Dus het is geen probleem als ik met mijn Plextor 12x10x32 op een philips 8x proofed cd ga fikken??
Verwijderd
ik ga voor philips of fuji want daar heb ik nog nooit problemen mee gehad
maar volgens mij maakt het niet zo veel uit welk merk je pakt
maar volgens mij maakt het niet zo veel uit welk merk je pakt
Verwijderd
nashua is een b-merk daardoor goedkoop en goed, platinum gaat ook wel
en ik heb een oude HP brander trouwens, die fikt ook goed
en ik heb een oude HP brander trouwens, die fikt ook goed
Pagina: 1