Toon posts:

Hardware veilig verwijderen blijft staan

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, het icoon hardware verwijderen blijft in de actieve programma's staan dankzij mijn usb wifimax.
Ik dacht hier ooit eens een topic hebben gelezen dat je die kunt laten weghalen bij apparaatbeheer ofzoiets en dan daar uitvinken dat je hem niet wil verwijderen.

Dus kom nu niet af met rechtermuisknop > eigenschappen > aanpassen > verbergen indien niet actief, want dat weet mijn kleine zus zelfs.

Verwijderd

Dit lijkt me echter geen hardware probleem.

Verwijderd

Doe gewoon altijd verbergen?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:31:
Dus kom nu niet af met rechtermuisknop > eigenschappen > aanpassen > verbergen indien niet actief, want dat weet mijn kleine zus zelfs.
offtopic:
Sorry hoor, maar wij zijn geen helpdesk die voor JOU hier is. Je mag blij zijn dat we überhaupt iets suggereren.

Kom op zeg :/

Ontopic: Wat heb je zelf allemaal geprobeerd? :?

[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 08-12-2007 14:59 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
Ik veronderstel dat ik in een verkeerd forum zit? Sorry dan. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niet alleen dat, maar je geeft veel te weinig info om je topic ook in het juiste subforum bestaansrecht te geven. Je meldt niet welke OS je draait (ja, zal wel Windows zijn, maar daar zijn er genoeg verschillende versies van...), welke "usb wifimax" je bedoelt (en wat dat in vredesnaam moge zijn), exact welke handeling je uitvoert met die "usb wifimax" dat met verwijdering te maken heeft, en bovenal wat je zelf van tevoren opgezocht hebt voordat je deze topic opende.

Kortom, dit gaat dicht, want hier kunnen we niets mee.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.