Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PHP] Image maps genereren

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik probeer te zoeken op internet naar een methode om met behulp van PHP meerdere imagemaps te genereren. Ik heb een grafiek gegenereerd en heb elke 4 pixels breed een imagemap nodig.

Ik wil dit met een foreach lus doen (of als je beter alternatief weet, dan hoor ik het graag), maar ik ben nog een redelijke beginner met PHP en weet niet hoe ik 144 imagemaps genereer van elk 4 pixels breed. (144 is berekent).

Iemand hier die mij in de goede richting kan sturen?

Wat ik dus wil:

In een lus imagemaps genereren van 4 pixels breed, die naast elkaar komen te staan tot x bereikt is.

Alvast bij voorbaat dank.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 20:56

ATS

Ik begrijp je probleem niet. Weet je wel hoe je een image map maakt zonder PHP? Waarom denk je dat wij zonder je code te zien kunnen beoordelen op foreach een goed idee is? Wil je echt 144 image maps maken, of wil je één image map maken met area's van 4 pixels breed? En tenslotte: Denk je dat je op een area van 4 pixels breed behoorlijk kan klikken?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Topicstarter
Is al niet meer nodig, ben eruit :) Bedankt anyway!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Volgende keer even onze Programming Beleid Quickstart doornemen; dan zul je zien dat we graag wat meer zien dan de (nogal vage) topicstart van nu ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.