Toon posts:

ervaringen (delen) over internetshops

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben Marc en woon in Belgish Limburg. Ik sta op het punt om me een Panasonic DMC-FZ18 aan te schaffen. Omdat kopen via een winkel mij zelden of nooit een voldoende positief overtuigende koopevaring heeft opgeleverd ben ik nu van plan om te kopen langs internet. Het goedkoopst zou ik gesteld zijn via www.redcoon.be (of ook .nl)

Wat ik, naast de prijs, bij hun ook wel tof vond was de on-line chat. Een snelle en zeer efficiente manier om vragen beantwoordt te krijgen (daar kan een winkel niet tegen op!). Wel heb ik nog niet besteld en is er nog een verschil tussen vragen beantwoorden en "correct handel drijven".

Heeft iemand hier pos/neg ervaring met deze (of een andere) shop, vooral ivm met (foto)-apparatuur? Een memorykaart of een batterij on-line kopen lijkt me toch weer wat anders dan een camera, vandaar dat ik het ook liever hier wil bespreken, eerden dan bvb op een site die internetwinkels vergelijkt.

Marc

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:24

Wish

ingwell

Misschien hier al wat info?

No drama

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, zie de shopreviews/surveys op de frontpage van http://tweakers.net, shop-ervaringen horen daar thuis :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.