Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met werken in een land als Dubai, Qatar etc ?
Deel hier je ervaringen met ons mee, met websites van betrouwbare bedrijven etc.

Verwijderd

Het is een arbeidsmarkt die sterk wordt bepaald door ERP (SAP enzovoorts) en werknemers uit veelal Angelsaksische landen (UK, ZA enzovoorts). Verder betaal je natuurlijk weinig belasting enzovoorts. Maar het is niet eenvoudig er te geraken en een bepaalde levenswijze (compounds, expats et cetera).

Verwijderd

Het aantal IT-ers uit India is natuurlijk ook hoog. Ik denk dat het voor continentale Europeanen doorsnee genomen allemaal iets "te hard" is. Er is namelijk veel concurrentie van mensen uit minder beschermde econonieem die daar graag een aantal jaren veel geld willen wegzetten.

www.jobsindubai.com
www.allqatarjobs.com
www.gulftalent.com

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:48:
Het aantal IT-ers uit India is natuurlijk ook hoog. Ik denk dat het voor continentale Europeanen doorsnee genomen allemaal iets "te hard" is. Er is namelijk veel concurrentie van mensen uit minder beschermde econonieem die daar graag een aantal jaren veel geld willen wegzetten.

www.jobsindubai.com
www.allqatarjobs.com
www.gulftalent.com

Succes!
Daar was ik al bang voor. Is er geen expertise wat NL'ers hebben waar minder concurrentie in is? IT is natuurlijk een breed domein, kan me niet voorstellen dat alleen NL'se hotelmanagers, ingenieurs en makelaars het daar goed kunnen doen.

Verwijderd

Er is overal concurrentie in. Het is echter ook zo dat wanneer je echt iets wilt en er hard voor werkt je er uiteindelijk ook geraakt. Mits je natuurlijk aan de minimum eisen voldoet. Een echte MBO-er (die qua IQ ook op MBO zit zal niet snel als WO-er eindigen in dan ook nog eens een 0% belasting baan van USD 150.000 per jaar in Qatar realiseren.