Vorige week, vrijdag 30 nov, heb ik mijn nieuwe pc in gebruik genomen, draaiende onder Vista.
Helaas heb ik continue problemen met internetten; soms laadt hij sites traag of zelfs helemaal niet, soms loopt IE7 vast, soms doet-ie het ineens wel ‘gewoon’ oké (wel trager dan ik gewend ben).
Inmiddels heb ik de volgende foutmeldingen gekregen, sinds dat ik ‘m heb:
Zaterdag 1/12/2007
“Hostproces voor Windows-services is gesloten.
Preventie van gegevensuitvoering (DEP) heeft Hostproces voor Windows-services gesloten om uw computer beter te beveiligen.”
Begin deze week nog een keer een dergelijke melding:
“Hostproces voor Windows-services werkt niet meer en is gesloten.
Er is een probleem opgetreden waardoor de toepassing niet goed meer werkt. U krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.”
Zaterdag 1/12/2007
“De TCP-instelling is compatible met de router.
TCP-instelling die niet compatibel is met de router, uitschakelen.”
Bovengenoemde meldingen verschijnen niet meer, maar internet loopt dus niet lekker.
Dagelijks krijg ik meerdere malen de melding dat Windows Verkenner het niet doet (ook nog). Vervolgens krijg ik een venster waarin wordt aangegeven dat hiervoor een oplossing is en dat ik Performance and reliability pack # KB938979 kan installeren om het euvel te verhelpen. Helaas biedt dit geen soelaas.
Het gaat om een Intel Core 2 Duo 2,33 GHz met Vista Home Premium, 3GB
Er staat nu McAfee Security Center op, de firewall van Windows is uitgeschakeld.
Ik gebruik een router van Zyxel, 2602HW 61-c
Kan iemand me helpen met het oplossen van deze problemen?
Groet,
Sheila
Helaas heb ik continue problemen met internetten; soms laadt hij sites traag of zelfs helemaal niet, soms loopt IE7 vast, soms doet-ie het ineens wel ‘gewoon’ oké (wel trager dan ik gewend ben).
Inmiddels heb ik de volgende foutmeldingen gekregen, sinds dat ik ‘m heb:
Zaterdag 1/12/2007
“Hostproces voor Windows-services is gesloten.
Preventie van gegevensuitvoering (DEP) heeft Hostproces voor Windows-services gesloten om uw computer beter te beveiligen.”
Begin deze week nog een keer een dergelijke melding:
“Hostproces voor Windows-services werkt niet meer en is gesloten.
Er is een probleem opgetreden waardoor de toepassing niet goed meer werkt. U krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.”
Zaterdag 1/12/2007
“De TCP-instelling is compatible met de router.
TCP-instelling die niet compatibel is met de router, uitschakelen.”
Bovengenoemde meldingen verschijnen niet meer, maar internet loopt dus niet lekker.
Dagelijks krijg ik meerdere malen de melding dat Windows Verkenner het niet doet (ook nog). Vervolgens krijg ik een venster waarin wordt aangegeven dat hiervoor een oplossing is en dat ik Performance and reliability pack # KB938979 kan installeren om het euvel te verhelpen. Helaas biedt dit geen soelaas.
Het gaat om een Intel Core 2 Duo 2,33 GHz met Vista Home Premium, 3GB
Er staat nu McAfee Security Center op, de firewall van Windows is uitgeschakeld.
Ik gebruik een router van Zyxel, 2602HW 61-c
Kan iemand me helpen met het oplossen van deze problemen?
Groet,
Sheila