Tagan TG480-U420 en Seagate Barracuda 7200.10 320 Gbytes.
Computer wilde niet meer starten.
Voeding leek stuk.
Naar de winkel gegaan en voeding bleek inderdaad kapot.
Ik had niet zo erg veel geld meer en heb een forton source 400w gekocht.
Ingebouwd, en deed het ook niet.
Bleek dat als ik mijn HD eraf haalde het dus wel te doen.
Weer naar de winkel met de HD.
Daar blies de voeding in de winkel op nadat de HD was aangesloten dus de HD maakte kortsluiting
Vonden ze daar niet zo erg want daar zijn ze voor verzekerd, maar ik kreeg dus wel het advies die HD dus niet meer aan te sluiten (begrijpelijk)
Nieuwe HD gekocht (geen Seagate meer dus)
Wat ik niet helemaal snap is dat een voeding van deze prijsklasse dus niet gezekerd is en dat een Seagate met hun naam na een jaar al kaduuk is.
De Forton had ik dus ook al twee of drie keer op die HD aangesloten maar die is dus nog wel heel.
Tagan is ongeveer anderhalf jaar oud en Seagate zoals gezegd ongeveer een jaar.
Garantie ga ik geen gebruik van maken omdat ik geen zin heb om mijn hele huis om te keren om bonnen te vinden.
Ik koop dus deze producten gewoon niet meer.
Ik ging trouwens eens zoeken op dit forum en kwam toch wel flink wat kapotte Tagans tegen dus dit merk lijkt mij toch wel behoorlijk overschat.
Mijn vraag is of meer mensen een dergelijk probleem hebben gehad mn over kortsluiting in een HD.
Computer wilde niet meer starten.
Voeding leek stuk.
Naar de winkel gegaan en voeding bleek inderdaad kapot.
Ik had niet zo erg veel geld meer en heb een forton source 400w gekocht.
Ingebouwd, en deed het ook niet.
Bleek dat als ik mijn HD eraf haalde het dus wel te doen.
Weer naar de winkel met de HD.
Daar blies de voeding in de winkel op nadat de HD was aangesloten dus de HD maakte kortsluiting
Vonden ze daar niet zo erg want daar zijn ze voor verzekerd, maar ik kreeg dus wel het advies die HD dus niet meer aan te sluiten (begrijpelijk)
Nieuwe HD gekocht (geen Seagate meer dus)
Wat ik niet helemaal snap is dat een voeding van deze prijsklasse dus niet gezekerd is en dat een Seagate met hun naam na een jaar al kaduuk is.
De Forton had ik dus ook al twee of drie keer op die HD aangesloten maar die is dus nog wel heel.
Tagan is ongeveer anderhalf jaar oud en Seagate zoals gezegd ongeveer een jaar.
Garantie ga ik geen gebruik van maken omdat ik geen zin heb om mijn hele huis om te keren om bonnen te vinden.
Ik koop dus deze producten gewoon niet meer.
Ik ging trouwens eens zoeken op dit forum en kwam toch wel flink wat kapotte Tagans tegen dus dit merk lijkt mij toch wel behoorlijk overschat.
Mijn vraag is of meer mensen een dergelijk probleem hebben gehad mn over kortsluiting in een HD.