Ik loop tegen een heel vaag probleem in XSLT. Ik mag wel een value-of van de variabele pakken, maar niet gebruiken in een query erna:
De value-of geeft dus netjes 'body' bijv., maar xsl:element geeft vervolgens de foutmelding:
Enig idee hoe dat kan? Ik gebruik gewoon standaard PHP DOM, dus eXSLT.org . De {} in het xsl:element attribute 'name' zorgen ervoor dat de waarde behandelt wordt als een xpath query, volgens de specificatie is dat ok.
Hopelijk kan iemand me v erder helpen...
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <xsl:template match="core:callTemplate[@name = 'core:join']" mode="execute"> <xsl:param name="params" /> <xsl:value-of select="$params[1]/text()" /> <xsl:element name="{$params[1]/text()}"> tag </xsl:element> </xsl:template> |
De value-of geeft dus netjes 'body' bijv., maar xsl:element geeft vervolgens de foutmelding:
code:
1
2
| - runtime error: file /var/www/client/jronline.nl/httpdocs/functions.xsl line 53 element element - xsl:element : invalid name |
Enig idee hoe dat kan? Ik gebruik gewoon standaard PHP DOM, dus eXSLT.org . De {} in het xsl:element attribute 'name' zorgen ervoor dat de waarde behandelt wordt als een xpath query, volgens de specificatie is dat ok.
Hopelijk kan iemand me v erder helpen...